Treeniohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J2M
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

J2M

Helou..en tiedä saaks täällä enää kysellä mielipiteitä omaan treeniohjelmaan ju ei näytä ainakaa ekalla sivulla yhtää semmosta threadia olevan mutta tässä nyt kuitenkin tulee. Muutaman vuoden lihasryhmien jaottelun kolmeen tai neljään päivään haluaisin kokeilla jotain uutta. Yhtenä päivänä tehdään pelkkiä työntöliikeitä, yhtenä vetoliikkeitä ja kolmentena vielä jotain muuta. Enemmänki ku parannusehdotuksia haluisin vaan tietää mielipiteenne, että onko tässä ohjelmassa edes mitään järkeä lihaskasvun kannalta.

1.päivä

dipit x 3
penkki x 3
vinopenkki x 3
pystypunnerrus x 3

2.päivä

leuanveto x 3
soutu alataljalla x 3
kulmasoutu x 3
pystysoutu x3

3.päivä

prässi x 3
kyykky x 3
maastaveto x 3
hyvää huomenta x 3

..siihen sitten lähes joka ilta viikossa vatsoja kolme sarjaa päälle.

J2M sanoi:
Helou..en tiedä saaks täällä enää kysellä mielipiteitä omaan treeniohjelmaan ju ei näytä ainakaa ekalla sivulla yhtää semmosta threadia olevan mutta tässä nyt kuitenkin tulee. Muutaman vuoden lihasryhmien jaottelun kolmeen tai neljään päivään haluaisin kokeilla jotain uutta. Yhtenä päivänä tehdään pelkkiä työntöliikeitä, yhtenä vetoliikkeitä ja kolmentena vielä jotain muuta. Enemmänki ku parannusehdotuksia haluisin vaan tietää mielipiteenne, että onko tässä ohjelmassa edes mitään järkeä lihaskasvun kannalta.

1.päivä

dipit x 3
penkki x 3
vinopenkki x 3
pystypunnerrus x 3

2.päivä

leuanveto x 3
soutu alataljalla x 3
kulmasoutu x 3
pystysoutu x3

3.päivä

prässi x 3
kyykky x 3
maastaveto x 3
hyvää huomenta x 3

..siihen sitten lähes joka ilta viikossa vatsoja kolme sarjaa päälle.

-> ojentajille-> takaolkapään reeni?
-> Ensinnäkin minne on haukkarti ja ojentajat sijoitettu?
-> vatsat kannattaa maximissaan tehdä 2 krt viikossa
-> ja eikö pohkeita kaannata reenaa ollenkaan?
+ pohkeet mukaan ohjelmaan - poks-

nyt se on nähty,ensimmäinen ohjelma ilman hauistreeniä...

Juu ei oo hyvä. Luulisi pakkikseltakin löytyvän joku ohjelma mikä perustuu tuohon työntävät ja vetävät periaatteeseen

Olen 16 poika ja käyn puntilla,mutta mul ei oo mitää kunnollista ohjelmaa.
Olen käyny salil jo jonkin aikaa,mutta en ole oikeastaan massaa vielä treenannut,vaan kestävyyttä pienillä painoilla ja pitkillä toistoilla.
Minkälaista treeniohjelmaa suosittelisitte?
Treenaan kaikkia lihasryhmiä(tai ainakin luulen niin) ja haluaisin ohjelman,jossa on sekä massa että kestävyys/kiinteytystreeniä.

Ja sitten...haulla yritin etsiä ohjelmia..mutta niitä tuntui olevan niin paljon, että en tiennyt mihin tarttua,ja sen takia kirjoitin tänne.
Antakaa esimerkkejä treeniohjelmista ja kyselkää multa tarkempaa infoa.
:rock:

LeQ sanoi:
Olen 16 poika ja käyn puntilla,mutta mul ei oo mitää kunnollista ohjelmaa.
Olen käyny salil jo jonkin aikaa,mutta en ole oikeastaan massaa vielä treenannut,vaan kestävyyttä pienillä painoilla ja pitkillä toistoilla.
Minkälaista treeniohjelmaa suosittelisitte?
Treenaan kaikkia lihasryhmiä(tai ainakin luulen niin) ja haluaisin ohjelman,jossa on sekä massa että kestävyys/kiinteytystreeniä.

Ja sitten...haulla yritin etsiä ohjelmia..mutta niitä tuntui olevan niin paljon, että en tiennyt mihin tarttua,ja sen takia kirjoitin tänne.
Antakaa esimerkkejä treeniohjelmista ja kyselkää multa tarkempaa infoa.
:rock:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

lue ja ihmettele

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom