treeniohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo elikkäs ajattelin tämmöstä ohjelmaa reeniä on about tommonen 4-5 kk säännöllistä (3 krt./viikko). mut nyt ajattelin jos rupeis tämmöseen. sanokaa mitä vois vaikka korjata/tehä toisin.kiitos!
sunnuntai:rinta/hauis
penkki 4 kovaa sarjaa
vinopenkki (kp) 3
ristitalja 3
talja istuen 3
scott 3
keskitetty kääntö 2
vatsat

maanantai:jalat
kyykky 5 kovaa
prässi 3
koukistajat 3
pohkeet4
vatsat

keskiviikko: olkapäät/ojentajat
niskan takaa punnerrus 3
vipunosto sivuille (yli vaakatason) 3
pystypunnerrus istuen (kp) 3
ojentaja taljassa(yk) vastaotteella 2
ojentajat taljassa 3
ranskalainen punnerrus 3
vatsat

torstai: selkä
maastaveto 4 kovaa
ylätalja 3
alatalja 3
kulmasoutu tangolla 3
pystysoutu 3
vatsat

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
- toinen talja rintapäivällä lienee aikas turha.
- prässin tilalle voisit ottaa jonkun toisen takareisiliikeen.
- vaihda niskantakaapunnerrus takaolkapääliikkeeksi. Pystypunnerrus ja ntp ottavat samoista lihaksista, mutta ntp voi olla vaarallinen liike olkapäille.
- pystysoutu on olkapääliike.

Muuten näyttää ihan kelvolta ohjelmalta:thumbs:

edit: tee muutkin kuin mave, kyykky ja penkki kovaa :D

vai mitä tuo 'kovaa' meinaa?

+typot.... siis editissä

No Sukulaku sanoki tossa melkein kaiken tarpeellisen. Pari lisäystä vielä: Ota sekä etu- ja takareisille 2 liikettä jaloissa on kuitenkin niin isot lihakset. Esim.
-jalkakyykky
-reiden ojennus
-SJMAVE (tai joku muu takareisiliike)
-reiden koukistus

Toiseksi älä hinkkaa niitä vatsoja joka kerta. Kyllä ne on lihaksia siinä missä muut. Suosittelisin tekemään korkeintaan 2 kertaa kierron aikana.
Tässä siis vaan mun mielipiteet. Tsemppiä treeneihin. :thumbs:

Zone-sarja -42%
Vatsoja korkeintaa 2 kertaa ton kierron aikana. Ja niitä pohkeita voi vaikka ottaa johonkin kohtaan toisen kerran vatsojen tilalle, niitä on hyvä treenata kahdesti viikossa.

Muuten edellä tuli hyvät vinkit jo. Ja kaikki pitää tehdä kovaa ja jos ei jaksa niin sitten sarjoja on liikaa.

sanokaahan mulle miten kannatas treenata?? kun mulla on penkki,tanko,käsipainot,leuanvetotanko. Niin minkälaisia liikeitä kannatas tehä kun on vain tollaisia vempeleitä...haluaisin treenata koko kroppaa. Auttakaa mua kun en tiiä paljon liikkeitä mitä tehä..kertokaa...tietämättömälle. Mä oon kyllä treenannu jonkin aikaa mutta niitä liikeitä ei ole kovin paljoa joita olen tehnyt. ja sitten viellä että mitä proteiinia kannatas ostaa???

johe sanoi:
sanokaahan mulle miten kannatas treenata?? kun mulla on penkki,tanko,käsipainot,leuanvetotanko. Niin minkälaisia liikeitä kannatas tehä kun on vain tollaisia vempeleitä...haluaisin treenata koko kroppaa. Auttakaa mua kun en tiiä paljon liikkeitä mitä tehä..kertokaa...tietämättömälle. Mä oon kyllä treenannu jonkin aikaa mutta niitä liikeitä ei ole kovin paljoa joita olen tehnyt. ja sitten viellä että mitä proteiinia kannatas ostaa???

aika :offtopic: menee, mutta tuossa on jotain
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=17004&highlight=kotona

Suositut

Back
Ylös Bottom