Terve mieheen!
Elikkä lähen hakemaan teiltä nyt apua ongelmaani joka on että minkälainen puntti reeni minulle sopisi, varmaankin joku ei maximi painoilla tehtävä ja sellainen missä olisi liikkeitä mitkä tehdään omalla painolla(leuanveto, dippi, jne...)? Varsinkin sarjojen pituuksista ja toistomäärissä tarvitsen apua, ne vissiinkin ovat tyyliin 3-4x10-20?
Lähtökohdat
Pituus: 195cm
Paino: 105kg
Pudottanut reilun vuoden aikana painoa: reilut 20kg
Taekwondoa: 3-4kertaa viikossa
Punttia: 2-3 kertaa viikossa
Sähly: kerran viikossa
Lepo: kerran viikossa
Tavoite puntilla:
Polttaa rasvaa
Hankkia vähän lisää lihasta
Tiukentaa kroppaa, varsinki keskivartaloa
Aiheesta on varmaan ollut ennenkin puhetta mutta ei varmaankaan sellaista josta minä itse saisin apua, kiitos kaikille jotka viitsivät vastailla ja hyvällä tuurilla auttaa rakentamaan minulle ohjelmaa.
Elikkä lähen hakemaan teiltä nyt apua ongelmaani joka on että minkälainen puntti reeni minulle sopisi, varmaankin joku ei maximi painoilla tehtävä ja sellainen missä olisi liikkeitä mitkä tehdään omalla painolla(leuanveto, dippi, jne...)? Varsinkin sarjojen pituuksista ja toistomäärissä tarvitsen apua, ne vissiinkin ovat tyyliin 3-4x10-20?
Lähtökohdat
Pituus: 195cm
Paino: 105kg
Pudottanut reilun vuoden aikana painoa: reilut 20kg
Taekwondoa: 3-4kertaa viikossa
Punttia: 2-3 kertaa viikossa
Sähly: kerran viikossa
Lepo: kerran viikossa
Tavoite puntilla:
Polttaa rasvaa
Hankkia vähän lisää lihasta
Tiukentaa kroppaa, varsinki keskivartaloa
Aiheesta on varmaan ollut ennenkin puhetta mutta ei varmaankaan sellaista josta minä itse saisin apua, kiitos kaikille jotka viitsivät vastailla ja hyvällä tuurilla auttaa rakentamaan minulle ohjelmaa.