Noniin morjensta taas!
Nyt on muovautunu treeniohjelma aikalailla sellaseks et oon tehny samaa jo vähän aikaa putkeen ja aattelin vielä kysästä miltä tää viimenen versio näyttää
Eli:
Maanantai.
Rinta, olkapäät, ojentajat, epäkkäät
5-10min lämmittely
Penkki 3 x 8
Vinopenkki 2 x 8
Peck-deck 3 x 8
Pystysoutu 2 x 8
Pystypunnerrus 2 x 8
Ranskalainen punnerrus 3 x 8
Ojentajapunnerrus 3 x 8
Olankohautukset 3 x 8
Keskiviikko.
Jalat, vatsat
5-10min lämmittely
Prässi 3 x 8
Reiden ojennukset 3 x 8
SJMV 3 x 8
Reiden koukistukset 3 x 8
Pohkeet istuen 5 x 8
Vatsarutistus lisäpainolla 3 x 8
Vatsat siinä laitteessa, johon laitetaan painoja 3 x 8
Kyljet lisäpainolla (niin että oon vatsojenteko-penkillä ja pidän käsissä painoa, jota käännän sivulta toiselle)
Perjantai.
Selkä, hauikset, forkut
5-10min lämmittely
Kulmasoutu 3 x 8
Alatalja 2 x 8
Ylätalja niskan taakse 3 x 8
Leuanveto 3 x 8
Hauikset käsipainoilla 3 x 8
Hauikset scott tanko 3 x 8
Rannekäännöt 3 x 8
Kyljet 3 x 8 (siinä laitteessa, missä käännytään 180astetta)
Penkki 3 x 8
Eli siis toistojen määrä vaihtuu 2 viikon välein tyyliin 2viikkoa 4 toistoja, 2vko 8 toistoja, 2vko 12 toistoja ja sit taas alusta.
Onko tossa riittävästi treeniä vatsalle? Itse epäilen että ei ole...jonkinlainen packi ois tietenki kiva saada aikaseks.
Oon myös miettiny, että pitäiskö vaihtaa haukat käsipainoilla -> hauiskääntöön tangolla, kumpi on parempi?
Niin ja lisäks jos kellään ois neuvoja miten sais tehtyy SJMV ilman, että selkä pyöristyy niin otetaan innolla vastaan, osottautunu tosi hankalaks liikkeeks mulle, selkä pyöristyy melkeen aina :s
Onko väliä missä järjestyksessä liikkeet salilla tekee? Pitäiskö tehdä esim. maanantaina kaikki rintalihakset putkeen vai voiko tehä vaikka rinta,ojentaja,olkapää,rinta, ojentaja jne järjestyksessä liikkeet?
Miltäs tää nyt vaikuttaa? Kaikki kritiikki ja neuvot tervetulleita:thumbs: