treeniohjelma nuorelle ja kiireiselle..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bowser
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen aloittanut kuntosalilla käymisen 2 kertaa viikossa, mutta en ole vielä laatinut itselleni sopivaa treeniohjelmaa. Siksi kysynkin neuvoa kokeneilta treenaajilta. Minkälaista treeniohjelmaa suosittelette 16-vuotiaalle, 170cm pitkälle ja 51kg painoiselle kiireiselle nuorelle miehelle? salilla en ehdi käydä kuin 2 kertaa viikossa muiden kiireiden ohella, mutta kotona olen myös silloin tällöin tehnyt vatsa -ja selkäliikkeitä, mutta mitään varsinaista ohjelmaa minulla ei vielä ole, enkä usko itse osaavani tehdä sellaista.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Haluat hankkia massaa m'kay? Tee jako vaikka jalat&selkä/kädet&vatsat. Liikkeet ja toistot voit katsoa FAQ/searchilla. Ohjelman teko ei ole vaikeaa ja opit varmaan paremmin ku otat itse selvää. Muutenkin kannattaa lukaista FAQ:ista syöminen, ym. En osaa sanoa kuinka tehokasta tuollainen "2 kertaa viikossa-muiden hommien ohessa-saattaa jäädä joku kerta välistä" treenaus sitten on. Käytä nyt ainakin tehokkaasti se aika salilla mitä olet ja syö hyvin. :thumbs:

Originally posted by tseif
jalat&selkä/kädet&vatsat.

Ei ainakaan näin. Jalat ja selkä on kaksi kovinta lihasryhmää treenata ja ne kannattaa laittaa omille päivilleen. Ja mihinkä unohtui rinta? Esimerkiksi jako voisi olla tällainen: Jalat+kädet/Selkä+rinta+olkapäät

Bowser:
Aikaa löytyy tasan siihen mitä haluaa tehdä. Luulisi, että viikon 168 tunnista löytyy 3 kertaa n. 1,5 tunnin jakso, jolloin ehtisi käydä salilla. Tämäkin on puhtaasti järjestelykysymys.

Originally posted by MKS
Bowser:
Aikaa löytyy tasan siihen mitä haluaa tehdä. Luulisi, että viikon 168 tunnista löytyy 3 kertaa n. 1,5 tunnin jakso, jolloin ehtisi käydä salilla. Tämäkin on puhtaasti järjestelykysymys.

Nerokkainta siinähän on se, että tuo yksi kerta tuntuu kirjoitettuna vähältä, mutta kehityksessä tuntuu paljon enemmän. :D

Voin laittaa yhen esimerkin, en oo sitä vielä itse testannut, mutta tarkotus ois testailla vuoden vaihteen jälkeen....

1. Päivä Rinta – Etureidet Olkapäät – Ojentajat

- Penkkipunnerrus 2 * 6
- Vinopenkki smith 2 * 8-12
- Jalkaprässi 3 * 8-12
- Jalan ojennus 2 * 8-12
- Pystypunnerrus käsipainoilla 2 * 8-12
- Vipunostot sivuille 2 * 8-12
- Ranskalainen tangolla 2 * 8-12
- Ojentajapunnerrus taljassa 2 * 8-12

2. Päivä Selkä – Hauis – Takareidet – Pohkeet

- Alataljasoutu 3 * 8-12
- Ylätalja eteen 3 * 8-12
- Hauis tangolla 2 * 8-12
- Hauis keskitetty 2 * 8-12
- Suorin jaloin maastaveto 2 * 8-12
- Jalan koukistus 2 * 8-12
- Pohkeet seisten 3 * 8-12
- Pohkeet istuen 2 * 8-12

Vatsat sijoitat sitten vaikka siihen päivään kumpi menee nopeemmin taikka sitten teet vaikka kotona jos vaan on mahollista...

Toi nyt on MUN mielestä ainoo järkevä jako jos kahteen pitää jakaa...mielipiteitä??

Zone-sarja -42%
Originally posted by MKS
Ei ainakaan näin. Jalat ja selkä on kaksi kovinta lihasryhmää treenata ja ne kannattaa laittaa omille päivilleen. Ja mihinkä unohtui rinta? Esimerkiksi jako voisi olla tällainen: Jalat+kädet/Selkä+rinta+olkapäät

Riippuu kuinka kovaa vedät. Itsekkin laittaisin eri päivälle jos kunnolla aikoo treenata. (väh. 3 krt/vko) Ja kyllähän tuo rinta unohtui.. Tätä se teettää, kun postaillaan keskellä yötä 16h työvuoron ohessa :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom