Treeniohjelma laihduttavalle atkins-ruokavaliolla olevalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kajakki
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Tai ei ehkä atkins, mutta vähähiilihydraattiselle kuitenkin (hiilarit 20-40g/pv)

Eli ennen vhh ruokavaliota olen käynyt pari kuukautta salilla kolmejakoisella ohjelmalla 3 krt viikossa, 2 krt viikossa uimassa ja innostus senkuin kasvaa, koska helmikuusta olen laihduttanut 10 kiloa :)
(tekee noin 0,7 kiloa viikossa keskimäärin)

nyt mietinkin että mikähän lie paras treenimetodi 500-700kcal/päivässä laihduttavalle, atkins hörhölle; koko kroppa 3 krt viikossa, 2-jakoinen vai 3-jakoinen?

Koko kroppa 2/3 kertaa viikossa ehdottomasti. Kumpi vie enemmän energiaa, reenata olkapäät ja kädet. Vai treenata jalat, selkä, rinta ja kädet yms? :)

Ja otettuna huomioon että noi kaikki lihakset vielä 3 tai 2 krt viikossa niin homma pelaa dieetillä loistavasti. :) Muista jättää sarjoista pari toistoa varastoon ja olla liikaa riehumatta kuitenkaan. .)

Tää jakaa mielipiteitä, omien kokemusten pohjalta lyhyehköt ja intensiiviset koko kropan treenit toimivat, toistomäärätkin mielellään kympin alle (ei toki aloittelijoille noin lyhyttä sarjaa, tekniikka voi olla vielä hakusalla). Kun hiilarit on matalalla niin pitkiin sarjoihin tai suuriin sarjamääriin ei vain riitä potku ja toisaalta yleensäkin miinuskaloreilla ollessa palautumiskyky pakkaa kärsimään. 2-3 kertaa viikossa ja pari-kolme kovaa sarjaa per lihasryhmä, eli millekään kikkailulle ei oikein jää tilaa. 2-jakoinenkin vois olla ok.

Mä olen itse kanssa atkinsin tapaisella ruokavaliolla jota on nyt kestänyt 3vko. Käyn salilla 3x viikossa treenaten koko kroppaa, mutta toinen ohjelmista painottuu enemmän jalkoihin. Toinen on selkeesti raskaampi ja toinen sit vähän kevyempää. Ohjelma on näkyvissä punttimimmien saliohjelmat osiossa. Tämän lisäks vielä reipasta kävelyä. Ite jaksan molemmat ohjelmat varsin mainiosti ellen jopa paremmin ku ennen vaikka ruokavalio onkin nykyään tuolla vähähiilarisella puolella.

Onko järkeä dieetata ilman punttia?Elämäntilanne nyt se että puntille ei pääse ja ketolla toista viikkoa mennään.Aamu aerobiset on käynissä( kuntopyörä) Eli jääkö tästä löysät käteen ja "lihaksille" kyytiä? lähtöpaino 102kg nyt 96kg ja päivän satsi ois suunnilleen 2000kcl 30h 180p

fear sanoi:
Onko järkeä dieetata ilman punttia?Elämäntilanne nyt se että puntille ei pääse ja ketolla toista viikkoa mennään.Aamu aerobiset on käynissä( kuntopyörä) Eli jääkö tästä löysät käteen ja "lihaksille" kyytiä? lähtöpaino 102kg nyt 96kg ja päivän satsi ois suunnilleen 2000kcl 30h 180p

varmaa parempi käydä salilla, siinähä pysyy lihat ja palaa rasvaki paremmi ku käy siel + muutama aerobine viikkoo :)

Puntilla käynti, ihan parikin kertaa viikkoon, parantaa kyllä läski/lihaskatosuhdetta. Tarkka suhdehan riippuu monesta tekijästä kuten perintötekijöistä, aloitushoikkuudesta, ravinnon laadusta jne. Jos itse pitäisi tehdä valinta aerobisen ja salin välillä niin sali voittaisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom