Hei! Olen 22v mies ja nyt noin 4kk treenannut kotona 4 kertaa viikossa. (Eli joka toinen päivä treeniä ja joka toinen päivä lepopäivä).
Sitä mietein, että olisi mukava saada vinkkejä kokeneemmilta treenaajilta siitä kuinka saisin kasvatettua lihasmassaa kotonakin.
Treeniohjelma:
15x3 punnerruksia ( joista yhksi 15 sarja on leveämpiä punnerruksia)
15x3 hauis kääntöjä
15x3 pystypunnerruksia käsipainolla
1x2 min lankutusta (treenin alussa ja lopussa)
Jotenkin tuo treeni tuntuu liian lyhyeltä ja pitäisi saada pidemmäksi. Otin itse aikaa treenin kestoon ja treeni kesti vain noin 15min.
Aina treenin jälkeen vedän herajauheet ohjeen mukaan.
Ravinto:
Syön mahdollisimman paljon proteiinista ruokaa esim. Aamupalaksi yleensä paistan muutaman kananmunan tai leipää jossa päällä tonnikalaa ja raejuustoa.
Päivälliseksi yleensä perus kotiruokaa ja joskus pikaruokaa.
Olisi mahtavaa saada palautetta ja vinkkejä teiltä kokeneilta treenaajilta siitä, että mitä lisäisin vielä treenaamiseeni.
Kiitos.
Sitä mietein, että olisi mukava saada vinkkejä kokeneemmilta treenaajilta siitä kuinka saisin kasvatettua lihasmassaa kotonakin.
Treeniohjelma:
15x3 punnerruksia ( joista yhksi 15 sarja on leveämpiä punnerruksia)
15x3 hauis kääntöjä
15x3 pystypunnerruksia käsipainolla
1x2 min lankutusta (treenin alussa ja lopussa)
Jotenkin tuo treeni tuntuu liian lyhyeltä ja pitäisi saada pidemmäksi. Otin itse aikaa treenin kestoon ja treeni kesti vain noin 15min.
Aina treenin jälkeen vedän herajauheet ohjeen mukaan.
Ravinto:
Syön mahdollisimman paljon proteiinista ruokaa esim. Aamupalaksi yleensä paistan muutaman kananmunan tai leipää jossa päällä tonnikalaa ja raejuustoa.
Päivälliseksi yleensä perus kotiruokaa ja joskus pikaruokaa.
Olisi mahtavaa saada palautetta ja vinkkejä teiltä kokeneilta treenaajilta siitä, että mitä lisäisin vielä treenaamiseeni.
Kiitos.
ilmeisesti sul on jotaki käsipainoja kotona? netti on kyl pullollaan kehonpainotreenejä, pienellä selailulla varmasti löydät vaihtelua. leuanvedot olisi yks mitä vois tehdä, kyykkyjä, dippejä, kulmasoutua, vipunostoja.. ulkonakin on usei jossain joku kuntoilupaikka missä voi vaikka vedellä leukoja.