Elikkäs tässä kohta puoliin armeijan päätyttyä olisi tarkotus alkaa treenamaan vähän säännöllisemmin nykyiseen verrattuna ja haussa olisi 3 tai 4 jakosia ohjelmia, kumpi sitten olisi parempi, plussat ja miinukset? Massaa olisi tarkoitus saada tähän hurjaan 68kg 180cm runkoon. Salilla olen käynyt parin vuoden ajan vähän turhan epäsäännöllisesti ja kun tuo ruokapuoli ei oikeen ole ollut riittävä niin ei suurempia tuloksiakaan ole tullut, voimaa jonkinverran tullut, mutta painoa ei juurikaan.
Lisäravinteistakin juttua olen täältä paljon lukenut ja palkkariksi olen ajatellut phase3:sta. Mites muiden ravinteiden kanssa, riittääkö pelkkä palautusjuoma vai kannattaako ostaa jotain lisäproteiinejä ym lisäksi? Entä kreatiini, tuossa phase3:ssa sitä jo on, mutta onko järkevää ostaa pelkkää kreatiinia lisäksi ja jos, niin kuinka annostella se? Kovin suuria summia ei viitsisi laittaa lisäravinteisiin, mutta ihan perussetit on kyllä vara maksaa.
Lisäravinteistakin juttua olen täältä paljon lukenut ja palkkariksi olen ajatellut phase3:sta. Mites muiden ravinteiden kanssa, riittääkö pelkkä palautusjuoma vai kannattaako ostaa jotain lisäproteiinejä ym lisäksi? Entä kreatiini, tuossa phase3:ssa sitä jo on, mutta onko järkevää ostaa pelkkää kreatiinia lisäksi ja jos, niin kuinka annostella se? Kovin suuria summia ei viitsisi laittaa lisäravinteisiin, mutta ihan perussetit on kyllä vara maksaa.