Treeniohjelma ja lisäravinteet haussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkko
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs tässä kohta puoliin armeijan päätyttyä olisi tarkotus alkaa treenamaan vähän säännöllisemmin nykyiseen verrattuna ja haussa olisi 3 tai 4 jakosia ohjelmia, kumpi sitten olisi parempi, plussat ja miinukset? Massaa olisi tarkoitus saada tähän hurjaan 68kg 180cm runkoon. Salilla olen käynyt parin vuoden ajan vähän turhan epäsäännöllisesti ja kun tuo ruokapuoli ei oikeen ole ollut riittävä niin ei suurempia tuloksiakaan ole tullut, voimaa jonkinverran tullut, mutta painoa ei juurikaan.

Lisäravinteistakin juttua olen täältä paljon lukenut ja palkkariksi olen ajatellut phase3:sta. Mites muiden ravinteiden kanssa, riittääkö pelkkä palautusjuoma vai kannattaako ostaa jotain lisäproteiinejä ym lisäksi? Entä kreatiini, tuossa phase3:ssa sitä jo on, mutta onko järkevää ostaa pelkkää kreatiinia lisäksi ja jos, niin kuinka annostella se? Kovin suuria summia ei viitsisi laittaa lisäravinteisiin, mutta ihan perussetit on kyllä vara maksaa.

Jerkko sanoi:
...Mites muiden ravinteiden kanssa, riittääkö pelkkä palautusjuoma vai kannattaako ostaa jotain lisäproteiinejä ym lisäksi? Entä kreatiini, tuossa phase3:ssa sitä jo on, mutta onko järkevää ostaa pelkkää kreatiinia lisäksi ja jos, niin kuinka annostella se? Kovin suuria summia ei viitsisi laittaa lisäravinteisiin, mutta ihan perussetit on kyllä vara maksaa.

Mennäänpä sivu taaksepäin, eikös tossa sun threadin alapuolella ole ihan riittävästi tietoa?

Jerkko sanoi:
Elikkäs tässä kohta puoliin armeijan päätyttyä olisi tarkotus alkaa treenamaan vähän säännöllisemmin nykyiseen verrattuna ja haussa olisi 3 tai 4 jakosia ohjelmia, kumpi sitten olisi parempi, plussat ja miinukset? Massaa olisi tarkoitus saada tähän hurjaan 68kg 180cm runkoon. Salilla olen käynyt parin vuoden ajan vähän turhan epäsäännöllisesti ja kun tuo ruokapuoli ei oikeen ole ollut riittävä niin ei suurempia tuloksiakaan ole tullut, voimaa jonkinverran tullut, mutta painoa ei juurikaan.

Lisäravinteistakin juttua olen täältä paljon lukenut ja palkkariksi olen ajatellut phase3:sta. Mites muiden ravinteiden kanssa, riittääkö pelkkä palautusjuoma vai kannattaako ostaa jotain lisäproteiinejä ym lisäksi? Entä kreatiini, tuossa phase3:ssa sitä jo on, mutta onko järkevää ostaa pelkkää kreatiinia lisäksi ja jos, niin kuinka annostella se? Kovin suuria summia ei viitsisi laittaa lisäravinteisiin, mutta ihan perussetit on kyllä vara maksaa.

Phase3 on hyvä palautusjuoma, glutamiinit ja kreatiinit valmiina. Et tarvitse mitään extra kreatiinia, kyllä toi määrä tosta palkkarista riittää. Jos kuitenkin tuntuu että lisää kreatiinia haluaisi niin voi sitä sitten vaikka kokeilla jälkeenpäin.
Lisäproteiineistä, sehän riippuu siitä että kuinka paljon proteiinia pystyt/on varaa/haluat syödä päivän aikana. Jos päivän aikana saat täyteen 2g protskuu per paino kg, eli sinun tapauksessa about 140g, niin et sinä sitten lisä protskuja tarvitse. Joku proteiini valmiste jota syöt aina ennen nukkumaanmenoa on kuitenkin hyvä hankkia, eli maitoprotskua tai kaseiinia. Näin saa kroppa vähän lihasten rakennusmateriaalia yönkin aikana, mutta voihan sitä vaan paljon tavallista maitoakin ennen yöunia juoda.

Tätä, http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=26&products_id=48

tätä, http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=26&products_id=183

tai tätä, http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?manufacturers_id=17&products_id=209.

Tietenkin voi vielä palautusjuoman ja yöproden lisäksi vetää vähän protskua hiukan ennen treeniä, tästä varmasti joku muu haluaa kertoa hiukan lisää, tai sitten voit vaikka söörtsätä?

Noista 3 tai 4 -jakosista ohjelmista vielä, vaikea sanoa plussia tai miinuksia. No, itse en ole 3 -jakoista (vielä) kokeillut, mutta epäilen että nämä ohjlemat ovat ihan henkilöstä kiinni, eli kokeilet mikä tuntuu/sopii sinulle paremmin ja sitä sitten lähdet noudattamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom