Treeniohjelma ja kysymys lisäaineista.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failed
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen n. 3 vko käynyt salilla. Ensimmäiset 2 viikkoa meni totutellessa ja nyt 3 vko:lla olen aloittanut 1-jakoisen ohjelman. Mallia olen ottanut Arc:n ohjelmasta joka löytyy FAQ:sta aloittelijoille, ainoa ero on että teen 2-3 sarjaa 10-12 toistoilla. Kannattaako josain vaiheessa siirtyä 2- tai 3-jakoiseen ohjelmaan? Olen vielä 2kk armeijassa. Miten lisäaineiden laita, käyttöön vai ei? Syön aamupalan (leipää, teetä ja puuroa), 2 lämmintä ateriaa päivässä ja iltapalan. Kannattaako palauttavia juomia ottaa? Ja jos kannattaa lisäaineita/palauttavia ottaa niin mitä suosittelette.
Tarkoituksena saada lihasvoimaa ja massaa.

Kyllä se ohjelma kannattaa joskus vaihtaa.

Mitä ruokailuun tulee, niin 4 ateriaa on liian vähän. Sinuna lisäisin 2 ateriaa vielä, jos vain mahdollista. Jos ei niin sitten hoidat sen vaikka jollain massanlisys jauholla.

Kyllä se ohjelma kannattaa joskus vaihtaa.

Mitä ruokailuun tulee, niin 4 ateriaa on liian vähän. Sinuna lisäisin 2 ateriaa vielä, jos vain mahdollista. Jos ei niin sitten hoidat sen vaikka jollain massanlisys jauholla.

Ongelmana juuri tässä 2kk aikana on nuo armeijan ruokailuajat. Säännöllisesti 4 ateriaa vain päivässä. Lisäys vielä. Mitä hera ja hiilari tuotteita suosittelette, entä palauttavat?

Jotain perusheraa ja maltoa vaan hankintaan. Palautusjuomaan molempia suhteessa 1:1, esim desi kumpaakin ja vettä sekaan. Heraa voi käyttää lisäksi yksinään välipaladrinkkinä mieluiten vaikka maidon kanssa tai veden, jos maitoa ei ole saatavilla. Noitahan kannattaa sitten kantaa sinne inttiinkin, niin voi välipaloina juoda silloin tällöin samoin kuin palkkarissa. Kaikki muu näiden lisäksi on sitten enempikin siitä kiinni, onko varaa ostaa. Näillä pärjää.

Back
Ylös Bottom