Treeniohjelma haussa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo eli sellasta perus treeniohjelmaa hakisin mielellään ehkä 2 jakosta.
Oon 16v ja salilla käyny ehkä yhteensä 6kk kesällä oli taukoa. Nyt kelasin et ihan oikee treeniohjelmakin vois olla jees. Mitään lisäravinteitä en syö.
Salilla käyn 3 kertaa viikossa. Kyykkäämään en mielelläni kyllä rupeisi vaikka kaikki sitä kuitenkin tyrkyttävätkin :)
Niin ja treenipvät on ma-ke-pe tai useemminkin ti-to-su riippuu siitä et miten oon viihteellä.
Kiitos jo etukäteen!:worship:

1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat

-Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko x2
-Vinopenkki kp / tasapenkki kp x2
-Etukyykky / kyykky / prässi x 3
-Reiden ojennukset / x3
-Vipunostot taakse / vipunostot sivulle x 2
-Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot x 2
-Rankalainen punnerrus / ojentajapunnerrus / kapea penkki x3

2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät

- Alatalja / kulmasoutu tanko / kulmasoutu kp x3
- Ylätalja / leuanveto x3
- SJMV (=Suorin Jaloin MaastaVeto) x3
- Koukistukset x 2
- Pohkeet seisten / pohkeet istuen x4
- Hauikset tangolla / hauikset scott / hauikset kp x3
- rannekäännöt / kohautukset x2

Kyykky on kurko liike, kannattaa opetella.

Joo kiitos tosta^^! Muuten vielä tarkottaako toi aina kun oot laittanu kauttaviivan eli esim hauikset tangolla/ hauikset scott/ hauikset kp, että joku noista vaihtoehdoista vai että noita sitten aina vaihdellaan, vai että jopa kaikki? varmaan tyhmä kysymys, mutta kysympäs kuitenkin :D

edit: niin ja se unohtu tosta ylemmästä postista että massaa pääasiassa ois haussa vaikka se voimakin ois ihan jees, eli ehkä sit kumpaakin, vaikka massa tärkeempi, jos sillä nyt jtn helvetin väliä on.

Vain yksi niistä vaihtoehdoista tehdään. Kannattaa vaihdella eri liikkeitä. Massaa tulee syömällä enemmän kuin kuluttaa. Mutta 2-jakoinen on ihan hyvä sekä voiman, että lihaksen hankintaan. Kunhan vaan muistaa ettei sarjoja tartte tehdä loppuun asti.

Jep, niitä liikkeitä voi kierrättää, että tekee treenissä 1 penkin tangolla, treeni 2 vinopena tangolla. Toistot välillä 5-12(välillä jopa lyhyempää/pidempää). Niin ja otin tuon ohjelman Treeniohjelmat lihaksen kasvatukseen ja ruokavalioesimerkkejä - ketjusta, ei siis ole omaa tuotantoa.

okok kuulostaa hyvältä jätkät kiitos kummallekkin! :) siis onko massaa sama asia kun lihasta?:D en mitään ihmeempää bulkkikuntoo jaksais ottaa ja kun lihasta on tullu jollain 10 tai alle ravoillakin hyvin. ja sillon mun täytyis syödä niin saatanasti etten edes pystyis siihen, kun nytkin syö suunnilleen niin paljon kun pystyy.

joo niimmä vähä kelailinki ja niillä paikkeilla ne kalorit onkin :)

ääh piti edittaa tohon vanhaan postiin mut se meni jotenki vituiks ja kirjotin uuden vahingos :/

Joo elikkäs mäkin olisin omaa Treeni ohjelmaa vailla oon 15 ja ½ v vanha 180cm pitkä ja alle 60kg painava ja en ole käynyt salilla ennen ja haluaisin kehittää kaikkia lihaksiani TEHOKKAASTI. kiitokset sille joka tekee mulle oman treeni ohjelman.:worship:

Joo elikkäs mäkin olisin omaa Treeni ohjelmaa vailla oon 15 ja ½ v vanha 180cm pitkä ja alle 60kg painava ja en ole käynyt salilla ennen ja haluaisin kehittää kaikkia lihaksiani TEHOKKAASTI. kiitokset sille joka tekee mulle oman treeni ohjelman.:worship:

tuolta sen kun valitsemaan http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=618484&postcount=1
suosittelen seuraavaa

2-jakoiset ohjelmat:

1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat

-Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko x2
-Vinopenkki kp / tasapenkki kp x2
-Etukyykky / kyykky / prässi x 3
-Reiden ojennukset / x3
-Vipunostot taakse / vipunostot sivulle x 2
-Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot x 2
-Rankalainen punnerrus / ojentajapunnerrus / kapea penkki x3

2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät

- Alatalja / kulmasoutu tanko / kulmasoutu kp x3