Treeniohjelma hakusessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jiihad
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heti ekaksi pyydän anteeksi, että loin näin helvetin typerän threadin mutta jatketaan.

Eli nyt on veivattu 2 ja puol kuukautta Arnoldin G6 ja pikkuhiljaa alkaa tökkimään tää 1-jakoinen. Oon ajattelut 2- tai 3-jakoista ohjelmaa, mutta mulla ei ole henkilökohtaisesti mitään hajua mistä aloittaa.
Käyn siis 3 kertaa viikossa salilla ja oon aika luigi kooltani. Painoa saanut nyt muutaman kilon lisää tässä parissa kuukaudessa ja tulokset noussut ihan mukavasti. En oo täysin untuvikko saliharrastuksen kanssa. Aloitin jo viimevuonna tuossa maaliskuun aikoihin G6 ja jatkoin heinäkuuhun asti, mutta sitten tuli aika pitkä breikki - tän vuoden helmikuulle asti. Lähinnä haluaisin vaan sellaisen ohjelman, joka olisi suht yksinkertainen. Kyykkyä, penkkiä ja haukkaa ainakin haluaisin tehdä, koska niistä on muodostunut mun lempiliikkeitäni.

Tekniikka on kunnossa ja kyllä tämä nykyinen ohjelmakin menettelee, mutta ois mukavaa kokeilla jotain muuta.

Kyseessä siis 18 vuotias nuori aikuinen:
62KG ja 175CM, ruokapuoli on kunnossa (En vaan luule niin, vaan tiedän koska. kalorilaskuri)

Kiitoksia jo etukäteen ja pahoittelen tästä tusinathreadista.

Elaston 2-jakoinen tuolla Treeni-osastolla on toimiva ohjelma. Se on jaettu neljään treenikertaan, mutta toimii aivan hyvin myös kolmeen kertaan viikossa.

Katsoin noita molempia, mutta ne vaikutti vähän monimutkasilta.

Eikö tosissaan ole mitään ns. niin yksinkertaista kuten G6 mutta tottakai 2- tai 3-jakoista? Maveen ei ainakaan omasta mielestä, mulla riitä tekniikka.

Katsoin noita molempia, mutta ne vaikutti vähän monimutkasilta.

Eikö tosissaan ole mitään ns. niin yksinkertaista kuten G6 mutta tottakai 2- tai 3-jakoista? Maveen ei ainakaan omasta mielestä, mulla riitä tekniikka.

Mutta kyykkytekniikka on varmasti kunnossa?

Jos nyt 5/3/1 ja Elaston mielestäni yksinkertainen kaksijakoinen on liian monimutkaisia niin tee jaolla 1. Kyykky + avut, 2. Penkki + avut, 3. Kyykky + penkki + "beachwork"

Ei se MAVE oikeasti kauhean monimutkainen liike ole. Kaikkein atavistisin nosto. Otat raskaan taakan ylös maasta. Eli mielestäni paras kolmijakoinen olisi nuo big 3 nostot (eli mave mukaan) + hyvät itselle sopivat apuliikkeet sopivalla volyymillä.

En nyt jaksanut laitella tuohon mitään toistomääriä, progressioita tai apuliikevalikoimia kun voihan olla että tyrmäisit idean suoraan.

P.S Kato tosta toi ohjelma.

http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/a_letter_to_my_younger_self

Back
Ylös Bottom