treeniohjelma 3 kertaa viikossa käyvälle

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
treeniohjelmaa kaipailisin niin,että kolmee kertaa olisi mahdollista käydä salilla ikää on 14 kesällä täytän 15.mielellään vain hieman enemmän yläkroppaa kuin jalkoja koska ne saan tällä hetkellä treenattua melko paljolti harrastuksessani.treeniltä haluaisin sitä,että saisin massaa enkä voimaa eli tietoa vaan siitä minkä pituisia sarjoja.ravinto vinkkiäkin voi heittää tällä hetkellä käytän lisäravinteina whey proteinia ja maltoa sen kanssa palauttavana molemmat ovat leaderin tavaraa. ja tähän trediin ei mielellään,että laitetaan linkki kymmeneen muuhun trediin ja sanotaan: "lukaseppa noi ajatuksen kanssa läpi" koska tällaisen vastauksen olen jo kertaalleen saanut:curs:

massaa ei tule ilman voimaa paitsi läskin muodossa.
ei täällä kukaan voi oikeasti määrätä tekemään jotain tiettyä ohjelmaa eikä ole yhtä joka olisi sinulle ylivoimaisen tehokas. täällä on paljon hyviä ohjelmia, päätä itse minkä otat, suosittelen 1-2 jakoista ja kovaa jalkatreeniä.
ravintovinkki:syö ruokaa ja paljon.
sarjat 5-15 toistoa.
tossa iässä luulisi että kehittyy aika hyvin kun nostelee painoja ja syö.
mitä lajia treenailet.

taekwondoa treenailen mietin vaan,että jos saisi nyt massaa kun oon viimeset nelisen kuukautta käyny salilla voima hakusesti jos tuo mitään selitti

ps:ORBs taitaa olla yökyöpeleitä :D

ja tähän trediin ei mielellään,että laitetaan linkki kymmeneen muuhun trediin ja sanotaan: "lukaseppa noi ajatuksen kanssa läpi" koska tällaisen vastauksen olen jo kertaalleen saanut:curs:

Asia nyt vain on niin että linkeissä mitä laitetaan vastataan ihan suoraan sun kysymyksiisi. On aika turhauttavaa kaikille noobeille neuvoo samat asiat. Tietysti sitten neuvotaan lisää kun on ensin lukenu noita topickei mitkä on alottelijoille jos senkin jälkee ilmenee kysyttävää.

joo on se kamalaa jos joutuis vähän itse miettimään...

olenpahan noi kaikki linkit mitkä tohon treenailuun liittyy niin aikaa sitten lukassu ni voisitte mielellään pitää päänne kiinni jos ei muuta asiaa irtoa kun,että: "on se hirveää kun joutuu itse hieman lukemaan".en noista mitkä olen lukenut saanut tehtyä hyviä ohjelmia eli olisi hienoa jos joku viitsisi laittaa ihan infoa eikä pelkkää valitusta asiasta koska olen tosiaan jokaisen noista luultavasti tulevista linkeistä lukenut jo aikaa sitten.kiitos kuitenkin ORBsi:lle ja taggu:lle infosta

ei sun tarvitse tehdä,niitä on siellä kasapäin ihan valmiita ohjelmia.jätä ne jalat vähemmälle jos tuntuu liian raskaalta.käsittääkseni täällä on monet kamppailulajien harrastajat tehnyt 1-jakoista (ei oo esim.jalat ihan tukossa kun treenailee kerralla vähän vähemmän).mutta ilmeisesti taekwondossa ei tee vahvoilla jaloilla mitään kun et niitä halua tehdä?
kiitos ja anteeksi

olenpahan noi kaikki linkit mitkä tohon treenailuun liittyy niin aikaa sitten lukassu ni voisitte mielellään pitää päänne kiinni jos ei muuta asiaa irtoa kun,että: "on se hirveää kun joutuu itse hieman lukemaan".en noista mitkä olen lukenut saanut tehtyä hyviä ohjelmia eli olisi hienoa jos joku viitsisi laittaa ihan infoa eikä pelkkää valitusta asiasta koska olen tosiaan jokaisen noista luultavasti tulevista linkeistä lukenut jo aikaa sitten.kiitos kuitenkin ORBsi:lle ja taggu:lle infosta

Jos hiukan tarkentaisit, että mikä tossa nyt on ongelma sulla, tai siis miksi joku pakkikselta valmiiksi löytyvä esim. yksjakonen ohjema ei sellaisenaan käy sulle? Jos kysymys on vaan, että millä saan massaa, niin siihen löytyy niin paljon informaatiota Pakkikselta, että tosiaan tarkennusta kysymykseen, jos haluat edes asiallista hipovia vastauksia. Ja yksinkertaisuudessaan se on niin, että paljon hyvää ruokaa ja hyvää perustreeniä, paljon isoja moninivellikkeitä. Onko kysyttävää?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Päivä 1. Jalat

- Jalkakyykky 3x6-12
- Sjmv 3x8-12
- Askelkyykky smithissä 3x10-15
- Jalanojennus 3x10-15
- Pohkeet vaikka prässissä 3x10-20

Päivä 2. Selkä hauis

- Mave 3x4-10
- Ylätalja 3x8-12
- Kulmasoutu 3x8-15
- Alatalja 3x6-10
- Hammer hauiskääntö 3x8-12
- Hauis scotissa 3x8-12

Päivä 3. Rinta,ojentaja ja Olkapäät

- Penkkipunnerrus 3x4-10
- Vinop. käsipainoilla 3x8-12
- Ranskalainen punnerrus 3x6-10
- Pystypunnerrus smithissä 3x6-12
- Ojentaja taljassa 3x8-15
- Viparit vaikka taakse eteen sivulle :D 3x8-15

Tee nyt vaikka ton ohjelman mukaan ja SYÖ paljon proteiinipitoista ruokaa!

ja mieluiten koko vartalo kerralla jos ei halua että on lihakset kipeät ja haittaa muta treenejä. IMO en suosittelisi mitään jaettua, enkä myöskään itse käyttäisi.
toisaalta ei mua tarvitse kuunnella sen enempää kun ketään muutakaan, parasta varmaan on ihan oikeasti miettiä näitä asioita ja lukea sen verran että osaa itse suunnitella treenejään niin että saa haluamaansa kehitysä.

oon vasta 165 pitkä niin en uskalla noita "moninivelliikkeitä" tehdä

Leuanveto, kulmasoutu, pystypunnerrus, penkki... en nytuskoisi noilla olevan pituuskasvun kanssa mitään tekemistä, kun pidät vielä toistot sielä kymmenen nurkilla. Jos pelottaa kyykkyä ja mavea tehdä, vaikkei ilmeisesti niidenkään vaikutusta pituuskasvuun, oikein ja järkevillä painoilla tehtäessä, ole mitenkään todistettu (olenko väärässä?), niin sitten prässiä, reiden ojentajia ja koukistjia, istumaannousua ja selänsuoristamista(traas liikkeen nimi hukassa?) yms.. Kyllähän noita liikkeitä löytyy- sali on täynnä erilaisia hilavitkuttimia, jos ei halua vapaita painoja käyttää... vielä kysyttävää?

Tuosta jalkojen treenaamisesta: mä kuulun ainakin siihen "koulukuntaan" jonka mielestä kaikki voima lähtee jaloista. Treenaat räjähtävyyttä ja voimakestävyyttä jaloille massan sijaan niin hyvä tulee, se tukee hyvin kamppailulajia.

juu käsitin vissiin vähän väärin noi moninivel liikkeet.Nyt jää vähän vähälle treenit kun menin eilen reväyttämään selän niin en uskalla nyt lähteä salille tällä viikolla.Kiitos kuitenkin infosta

Suositut

Back
Ylös Bottom