Treeniohjelma 1kk reissulle?

Olen lähdössä lähiaikoina kuukauden reissulle ja kysyn neuvoa jonninsortin 'treeniohjelmaan'. Treenaaminen tapahtuisi siis täysin ilman painoja, lähinnä omassa majatalon huoneessa. Eri sortin punnerruksia voi siis tehdä, vatsalihaksia ja ehkä jossain määrin selän ojennuksiakin ja vielä tietenkin pohjenousuja ja yhden jalan kyykkyjä. Mitäs muuta tulee mieleen? Leuanvetoja teen mielellään jos löytyy sopivat oven karmit :D

Voi ehkä kuulostaa hölmöltä lomalla tämmöstä miettiä, mutta edellisen 6 viikon reissun jälkeen olin kohtuullisen huonossa lihaskunnossa :( ja siitä harmistuneena yritän tällä reissulla edes jollain tavoin pitää sitä kuntoa yllä. Joka tapauksessahan sitä lihaa lähtee, mutta saapahan ainakin pääkopan pysymään vireänä.
Siis, ehdottakaa ihan vapaasti ohjelmaa, liikkeitä, sarjamääriä yms.

hola,

ite oon lomilla tehnyt aina välillä aamuisin esim. punnerruksia, punnerruksia jalat korokkeella jne.. lisäksi tietty vatsoja jne.
En nyt sitten tiedä onko noista mitään apua, mutta tekee ainakin hyvää päälle :)

Lisäksi esim. "kyykkyä" voi tehdä reppu selässä (tai jotain suht painavaa) ja toistojen ollessa vaikka lähempänä 100:aa.
Hauiksia (+ vipunostot) treenasin muovikasseilla ja isoilla vesipulloilla :)

Gospodin47 sanoi:
Olen lähdössä lähiaikoina kuukauden reissulle ja kysyn neuvoa jonninsortin 'treeniohjelmaan'. Treenaaminen tapahtuisi siis täysin ilman painoja, lähinnä omassa majatalon huoneessa. Eri sortin punnerruksia voi siis tehdä, vatsalihaksia ja ehkä jossain määrin selän ojennuksiakin ja vielä tietenkin pohjenousuja ja yhden jalan kyykkyjä. Mitäs muuta tulee mieleen? Leuanvetoja teen mielellään jos löytyy sopivat oven karmit :D

Voi ehkä kuulostaa hölmöltä lomalla tämmöstä miettiä, mutta edellisen 6 viikon reissun jälkeen olin kohtuullisen huonossa lihaskunnossa :( ja siitä harmistuneena yritän tällä reissulla edes jollain tavoin pitää sitä kuntoa yllä. Joka tapauksessahan sitä lihaa lähtee, mutta saapahan ainakin pääkopan pysymään vireänä.
Siis, ehdottakaa ihan vapaasti ohjelmaa, liikkeitä, sarjamääriä yms.

Tää on taas näitä 'ohi menee' sarjan kysymyksiä..

tee noita kaikkia mitä mahdollista tehdä niin paljon kun jaksat :)

käytä tuoleja\tasoja apuna niin saat vähän lisää liikkeitä tuohon 'mökkitreenaukseen', esim. ojentajat :thumbs:

subotai sanoi:
Lisäksi esim. "kyykkyä" voi tehdä reppu selässä (tai jotain suht painavaa) ja toistojen ollessa vaikka lähempänä 100:aa.
Hauiksia (+ vipunostot) treenasin muovikasseilla ja isoilla vesipulloilla :)

Myös kyykky tyttökaveri niskassa on hyvä liike. Ei tarvii tehdä ihan sataa toistoa.

Back
Ylös Bottom