Olen lähdössä lähiaikoina kuukauden reissulle ja kysyn neuvoa jonninsortin 'treeniohjelmaan'. Treenaaminen tapahtuisi siis täysin ilman painoja, lähinnä omassa majatalon huoneessa. Eri sortin punnerruksia voi siis tehdä, vatsalihaksia ja ehkä jossain määrin selän ojennuksiakin ja vielä tietenkin pohjenousuja ja yhden jalan kyykkyjä. Mitäs muuta tulee mieleen? Leuanvetoja teen mielellään jos löytyy sopivat oven karmit :D
Voi ehkä kuulostaa hölmöltä lomalla tämmöstä miettiä, mutta edellisen 6 viikon reissun jälkeen olin kohtuullisen huonossa lihaskunnossa :( ja siitä harmistuneena yritän tällä reissulla edes jollain tavoin pitää sitä kuntoa yllä. Joka tapauksessahan sitä lihaa lähtee, mutta saapahan ainakin pääkopan pysymään vireänä.
Siis, ehdottakaa ihan vapaasti ohjelmaa, liikkeitä, sarjamääriä yms.
Voi ehkä kuulostaa hölmöltä lomalla tämmöstä miettiä, mutta edellisen 6 viikon reissun jälkeen olin kohtuullisen huonossa lihaskunnossa :( ja siitä harmistuneena yritän tällä reissulla edes jollain tavoin pitää sitä kuntoa yllä. Joka tapauksessahan sitä lihaa lähtee, mutta saapahan ainakin pääkopan pysymään vireänä.
Siis, ehdottakaa ihan vapaasti ohjelmaa, liikkeitä, sarjamääriä yms.
Jopas nyt, noh kokeillaan vielä nostaa tätä, josko tämä jonkun silmiin eksyisi...