Treeniohjelma 15-vuotiaalle?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve!

Mikä olisi hyvä treeniohjelma 15-vuotiaalle, joka haluaisi pääasiassa polttaa rasvaa ja, myös kehittää lihaksia, jos se edes on mahdollista?Ainoat välineet ovat 5kgn käsipainot...

Mitat:
188cm
92kg

Kiitos jo etukäteen!

5 kg käsipainot ovat aivan yhtä tyhjän kanssa. Lueskele foorumin kehonpainotreeniketjuja, niin voit jonkinlaista yleiskuntotreeniä saada aikaiseksi, mutta lihasten kasvattamisesta on turha nähdä unta ilman kunnon välineitä.

5 kg käsipainot ovat aivan yhtä tyhjän kanssa. Lueskele foorumin kehonpainotreeniketjuja, niin voit jonkinlaista yleiskuntotreeniä saada aikaiseksi, mutta lihasten kasvattamisesta on turha nähdä unta ilman kunnon välineitä.

Selvä, mutta rasvanpolttohan tässä pääasiassa olikin.

Syö terveellisesti ja alta kulutuksen, niin siinä ne rasvat palavat. Ilman treeniä palavat tosin ne vähän lihaksetkin herkästi siinä mukana, valitettavasti.

Terve! En viitsinyt tehdä uutta aihetta kun kysyn myös treeniohjelmasta.

Eli olen 17 vuotias poika ja olen nyt treenannut muutaman kk epäsäänöllisesti. Nyt haluaisin aloittaa jonkn tarkan treeniohjelman. Treenaa kotona ja minulla on penkki, levytanko+painot, käsipainot ja leuanveto tanko. Tavoitteena olisi saada lihasmassaa ja voimaa kroppaan. Käyn lenkillä mutaman kerran viikossa ja syön melko terveellisesti. Kaikkia vinkkejä ohjelmaa varten otetaan mielellään vastaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom