Treenin tulosta. 09.11.92 syntynyt. 16v kuvia.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KajHag
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Muikee ilime ainakin poseerauksissa :) Mutta kyllähän tuo ihan hyvin on näyttänyt kulkevan. Ite olen pian 17 ja pian vuoden on/off asenteella vetänyt. Omia kuvia en meinaile laittaa, paitsi ehkä sitten kun olen joskus ens vuoden puolella dieetin saanut. Siis jos olen saanut tehtyä :)
Pakko kysyä. Paljon penkistä ? :D Rinta ainakin näyttää kunnossa olevan.

Abs.... Se on hienoa ottaa vatsalihaksista kuvia vetäen samalla vatsasta ihoa kaksin käsin kireämmälle, ota seuraavaksi vatsakuva ilman kivuliaita venytystoimia. Hyvässä kunnossa vatsa tosin, mutta eihän tuosta nää miten päkki oikeasti näkyy.

huono selkäkuva.. todellakin huono selkäkuva, hienosti olet huomannut miten kohdennettu valo saa pimeässä huoneessa pienetkin rypyt näkyviin, varsinkin sivusta kuvattuna. Huom. Selkäkuvat otetaan yleensä suoraan takaa..

olkapäitä jne.. heikosti saa tuosta käsitystä, kun varjoiset kohdat ovat täysin mustat.. Kuva ei näytä esim käsien oikeaa kokoa tämän takia, olkapäätkin näkyvät vain heikosti.. hienosti mustattu pois vatsa, ettei näy miltä se näyttää ilman tuplakäsikiristystä.

ja sellanen.. ei poikkea mitenkään muiden kuvien huonolaatuisuudesta, ei näy paljonkaan palaa, hieman näkyy koska varjostukset tuovat esiin, olisi mielenkiintoista nähdä valoisassa huoneessa sama kuva.

Oleskeletko yleensäkin pimeässä huoneessa vai mikset voinut valoja painaa päälle?

Muutenkaan ei varmasti tarvitse tehdä erikseen ketjua omista kuvistaan, olisit ihan hyvin voinut kuvat postata 15-vuotiaiden kuvia osioon tai ostaa vipit.

:david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom