Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka on sanonut että pitää kyykätä niin alas kuin pääsee ? Normi liikkuvuuden omaavalle se tarkoittaa kyykkyä jossa perse ottaa lattiaan. Ehkä 1/100 kyykkää niin syvään ja heistäkin kaikki painonnostajia. Voimanostossa ei kyykätä persettä lattiaan. Ei myöskään bodauksessa tarvitse. Päinvastoin etureidet saavat paremmin osumaa kun jättää kyykyn normi syvyyteen. Eli sali kielellä noin 90 astetta. Myöskään hack kyykyssä ei ole mitään järkeä rutata pohjaan jos hakee etureisiä. En edes muista nähneeni että kukaan huippu bodari kyykkäisi maximi syvyyteensä.Toisekseen, mitä eroa on takakyykyllä ja syväkyykyllä? Takakyykyssä kuuluukin mennä niin syvälle kuin mahdollista, kuten itse asiassa kaikissa kyykyissä
Lavanlähentäjille tässä ääni Ne pitävät olkapäät takana. Lapapunnerrusta esim. Toki taka olkapäitäkin kannattaa treenata.Takaolkapäille iso plussa, aika monelle tekisi hyvää tehdä enemmänkin takaolkapäitä ihan vaikkapa ryhdin vuoksi
Eihän se pakko ole kyykätä nii alas ku pääsee...Mutta se varmaan ratkaisee mihin sitä tuntumaa haluaa eniten..Mä haluan sitä taka-akselistolle enitenKuka on sanonut että pitää kyykätä niin alas kuin pääsee ? Normi liikkuvuuden omaavalle se tarkoittaa kyykkyä jossa perse ottaa lattiaan. Ehkä 1/100 kyykkää niin syvään ja heistäkin kaikki painonnostajia. Voimanostossa ei kyykätä persettä lattiaan. Ei myöskään bodauksessa tarvitse. Päinvastoin etureidet saavat paremmin osumaa kun jättää kyykyn normi syvyyteen. Eli sali kielellä noin 90 astetta. Myöskään hack kyykyssä ei ole mitään järkeä rutata pohjaan jos hakee etureisiä. En edes muista nähneeni että kukaan huippu bodari kyykkäisi maximi syvyyteensä.
Lavanlähentäjille tässä ääni Ne pitävät olkapäät takana. Lapapunnerrusta esim. Toki taka olkapäitäkin kannattaa treenata.
2/2 Woop Woop!No alko nyt itseäkin hämään...Kapea penkki käsipainoilla on liikkeen nimi.
Ja juu pullover si se eka :D Nyt on sekin sitten selvitetty ni voi laittaa ohjelmaan oikeet nimet :D
Ite veikkaisin tokaa flyesiksi. Edit: Jaaha oliki jo vastattu.Hyvät arvaukset. Ekan veikkasin samalla tavalla mutta tokaan mun aivot ei riittänyt