Treenin periaatteet, Viksun hassu maailma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Viksu

Banned
Moo! laitan tähän semmosii juttuja mitä mä olen miettinyt et miksi jotkut on aina heikkoja ja toisert kuten minä muuttuu vahvoiksi.
Mennään salille tekemään juttuja on huono , pitää tietää et mitä tekee
Tehdään liikkeet heikolla mielellä et niinku 5 sarjaa tota ja nyt mun pitää vielä säästää voimaa et jaksan kymmene juttuu
tehdään juutube videoita eikä haluta olla oikeesti vahvoja
pitää haluta muuttuu sellaseksi et kun ihmiset näkee sun ne tietää et toi on vahva eikä sun tarvi kertoo et mä käyn salilla ja vedän habaa kolkyt kiloo:dance:

Mulle samat lääkkeet mitä sä syöt, meinaan aika eeppistä ulosantia tulee. Kerro lisää minkälaisena näet maailman? Minkälainen suhde sinulla on äitiisi?

Otsake editoitu kuvaamaan paremmin tätä erittäin mielenkiintoista säiettä ihmisen monimutkaisesta mielestä.

Moo! laitan tähän semmosii juttuja mitä mä olen miettinyt et miksi jotkut on aina heikkoja ja toisert kuten minä muuttuu vahvoiksi.
Mennään salille tekemään juttuja on huono , pitää tietää et mitä tekee
Tehdään liikkeet heikolla mielellä et niinku 5 sarjaa tota ja nyt mun pitää vielä säästää voimaa et jaksan kymmene juttuu
tehdään juutube videoita eikä haluta olla oikeesti vahvoja
pitää haluta muuttuu sellaseksi et kun ihmiset näkee sun ne tietää et toi on vahva eikä sun tarvi kertoo et mä käyn salilla ja vedän habaa kolkyt kiloo:dance:

Viksu jätkä ! 14-vuotta, "filosofista mietintää" tulee.. !

P.S. Jatka 'mietintöjäsi' !

Viksun kaltaiset HC-treenaajat eivät yleensä vedä jurreja, koska niistä seuraa kataboliaa, eikä se tuossa iässä olisi muutenkaan suotavaa. Sitä pelottavampaa toisaalta, jos avaus on selvin päin kirjoitettu.

Ööh, mihis ketjuun Viksu oli kirjottanut siitä et jalkaprässin kelkkaa laskemalla sais lisää painoa muttei haluu tehdä näin kun haluaa tulla vahvaksi? Oon vähän epävarma et mitä toi tarkoitti..

e: parhaat huomautukset:

tein tänään jalka prässii niin joku sali viisas tuli ja sano et ei kannata laskee kelkkaa niin alas sillon saa laitettuu enempi painoo
vastasin et mä en haluakaan mitään painoo vaan muuttuu vahvemmaksi! Huomas et sen verbaalit loppu ja naama alko vääntyillä se niinkun piilnatui se salineuvojan virka kun toiset vähän naurekseli sille

en löydä tosta mitään valittamista..

jalka_prässii sali_viisas + pilkut

Ei mul enempää

Viksu:
"Viikinki sopat"
Päivää! Miettisin sellasta kun viikinki ruuat . kaikkihan tietää et viikinkit oli ihan sika vahvoja . Äippä on tehny suku tutkimusta siellä oli semmosta et mullakin on viikinki geeniä joukossa . mietin että viikinki ruoat sopisi mulle hyvin tässä on sellasii ruokii http://www.viking.no/e/life/food/index.html sanokaa mitä mieltä ootte???
Siis nehän souti amerikkaan veneellä . miettikää millasta soutu soppaa ne on syöny ei ne muuten ois jaksanut lisksi ne soti ihan hullun raivolla siihenki oli varmasti joku oma boosti soppa kärpäsienii tai jotai mausteena Äippä lupas keitytää mulle ton linkin takana löytyvän sopan mut nyt näyttäs et kaikkii ainei soppaan ei ihan helpsti löydy niinku väinön putki on yks mahtaako nuo löytyy luontaistuote kaupasta???

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei jumalauta, LOL @ kärpässienisopat. Voi jeesus.. kyllähän tossa on kuitenkin aika kova lupaus jos soturiverta suonissa, kelatkaa ny jumalauta.. vielä vähän Wagneria taustalle soimaan niin kyllä lähtee!!1

Mulle samat lääkkeet mitä sä syöt, meinaan aika eeppistä ulosantia tulee. Kerro lisää minkälaisena näet maailman? Minkälainen suhde sinulla on äitiisi?

Otsake editoitu kuvaamaan paremmin tätä erittäin mielenkiintoista säiettä ihmisen monimutkaisesta mielestä.

Moo! en syö "lääkkeitä" kun kehitys on muutenkin vielä nii hyvää! Sit kun täytän 16 nii vois laittaa kunnon lannoitteet:D
Anteeks mike et en kirjottanut tarpeeks selvää puhetta koetan parantaa asiaa:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom