Treenin aikana proteiinia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja QQQQ
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kokemuksia proteiinin (lähinnä hera) syönnistä treenin aikana? Entä muu syöminen/lisäravinteet(malto) treenatessa?

Määrät tietenkin tulee pitää vähäisinä. Tuli vain mieleen, että esim. koko kropan treenissä treeniin alkuun rasitettu lihas joutuu odottamaan "rakennusainetta" helposti tunnin verran.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Entäs mehut, eli onko sokerin (hedelmä tai "normaali") juominen huonosta?

Joskus olen suolavetta ottanut mukaan, jos edessä on ollut esim. pitkä jalkatreeni...

Tietenkin oikeanlaisella tankkauksella ennen treeniä varmaankin saa parhaat tulokset... Itse otan noin 30-50g heraa ja pikkasen maltoa noin tuntia ennen treeniä (+glutam. ja kreat.). Palkkarit sitten välittömästi treenin jälkeen. Aika perussetti taitaa olla.

Vesi riittää. Sokerivedet sun muut gatoradet on tarpeellisia jos suoritus on niin pitkäkestoinen, että lihaksen omat sokerivarastot tyhjenevät suorituksen aikana. Bodauksessa ei tätä vaaraa ole.

samaa mieltä, ehkä lenkillä vois jo ottaa jotain gatoradea, jos menee yli 1,5h, mutta harvemmin bodyihmiset niin pitkiä lenkkejä tekee...

Mulla on kanssa ollu se periaate, että treenejä ei pidennetä tai ylirankenneta välidrinkeillä, jotka antais potkua. Kuitti olosena on kiva ottaa palkkari ja tuntea lihojen kasvu. :kuola: . Jos jotain pitäisi ottaa niin jotain glutamiinia vähän veden sekaan, mutta eipä ole sitäkään tullu tehtyä. Eikös Savolainen aikanaan vetänyt hera/maltojuomat treenin aikanakin?:)

Suositut

Back
Ylös Bottom