Treenimusiikki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oisko kellään ehdottaa mitään semmosta juoksu/treeni trancee? Pari kertaa joku trancebiisi soittolistaan eksynyt ja sai reeniin hyvän keskittymisen kun unohti kaiken muun älämölön.

Itselläni toimii tuollainen tecno/trance-musiikki juostessa hyvin. Nopea tempo niin askelkin kulkee :D kokeile vaikka:
Dj Mango - Eurodancer
Maison and Dragen

---------------

Salilla ja painiessa jo pitkään ollut soitetuimpana kappaleena Snowgoons - The Hatred, nousee treenimotivaatio aina samantien!

Oisko kellään ehdottaa mitään semmosta juoksu/treeni trancee? Pari kertaa joku trancebiisi soittolistaan eksynyt ja sai reeniin hyvän keskittymisen kun unohti kaiken muun älämölön.

Mulla on nyt pyörinyt hetken aikaa Hardwellin livetaltiointi tomorrowlandista

Itselläni toimii tuollainen tecno/trance-musiikki juostessa hyvin. Nopea tempo niin askelkin kulkee :D kokeile vaikka:
Dj Mango - Eurodancer
Maison and Dragen

---------------

Salilla ja painiessa jo pitkään ollut soitetuimpana kappaleena Snowgoons - The Hatred, nousee treenimotivaatio aina samantien!

On muuten hiton hyvä biisi ;D muutenkin snowgoons ja se AOTP:n musa iskee salilla!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Raskaammasta musiikista pitäville:

Kaikki löytyy Spotifysta. Kannattaa tutkailla myös artistien muu tuotanto, linkkasin tähän vain maistiaiset.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Kokeile Infected Mushroomia. Mulla on ollut lenkkisoittolistalla Becoming Insane yli vuoden ja vielä toimii.

Hauska lukea noita ekoja viestejä kun huomaa mitkä biisit on ollu sillon "hittejä" :) Muistuu hyvät ajat mieleen.... Mutta itse kuuntelen yleensä napeista Metallicaaa aivan saatanan lujalla.. Master Of Puppets albumi etenkin. Tosin Metallicaa kuuntelen aina, oli töissä, kotona, salilla tai autossa.

- - - Updated - - -

Hauska lukea noita ekoja viestejä kun huomaa mitkä biisit on ollu sillon "hittejä" :) Muistuu hyvät ajat mieleen.... Mutta itse kuuntelen yleensä napeista Metallicaaa aivan saatanan lujalla.. Master Of Puppets albumi etenkin. Tosin Metallicaa kuuntelen aina, oli töissä, kotona, salilla tai autossa.

Ihan vitun sama onko musaa vai ei, olkoon Jesse Kaikurantaa tai Massacraa. Ei kyl vaikuta omiin reeneihin mitenkään. En mä salilla ole musaa kuuntelemassa, sitä sitte kotona. En mä himassakaan punttia nostele samalla ku musaa kuuntelen.

Mutta itse kuuntelen yleensä napeista Metallicaaa aivan saatanan lujalla.. Master Of Puppets albumi etenkin. Tosin Metallicaa kuuntelen aina, oli töissä, kotona, salilla tai autossa.

Mua taas suunnattomasti ärsyttää metallican soitto varsinkin salilla. En vaa jotenki voi sietää, mutta makuasioita !

Ite en treenatessa roiku napit korvilla vaan tyydyn salin kajareista soivaan raskaampaan musiikkiin. Taas himassa ja autossa matkalla salille Infected mushroomin killing time (astrid rmx), The prodigy ja slipknot toimii äärimmäisen hyvänä agrebuustina.

Itellä usein soi Rammsteiniä, metallicaa tai slipknottia kuulokkeista
En tajua miten jotkut voi kuunnella räppiä treenatessa? (tai ylipäätään)
Nojoo kaikilla makunsa

Suositut

Back
Ylös Bottom