Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en itse seuraa musiikkigenreä paljon, mutta mistä löytäs paljon lisää tuommoista "z y z z" tyylistä hyvää klubimusaa? eli siis linkatkaa/kertokaa hyviä artisteja. tässä muutamia hyviä esimerkkejä;
en itse seuraa musiikkigenreä paljon, mutta mistä löytäs paljon lisää tuommoista "z y z z" tyylistä hyvää klubimusaa? eli siis linkatkaa/kertokaa hyviä artisteja. tässä muutamia hyviä esimerkkejä;
en itse seuraa musiikkigenreä paljon, mutta mistä löytäs paljon lisää tuommoista "z y z z" tyylistä hyvää klubimusaa? eli siis linkatkaa/kertokaa hyviä artisteja.
kiitos :D vitsi kuinka makeeta olis joskus lähtee reissuun ja käydä tuommoisessa tapahtumassa!Suosittelen heittämään Youtubeen tällaiset isot tapahtumat, kuten Sensation White, Tomorrow Land etc. Noista sunkin biiseistä alimmainen toi välittömästi Sensationin mieleen Yleensä noihin on kerätty kasa hyviä artisteja, eli eri vuosien biisilistoilta löytää moneksi tunniksi hyvää treenimusaa, jos siis genrestä pitää.
Five Finger Death Punch, Slipknot, As I Lay Dying, Asking Alexandria, Disturbed ym. Nää jos ei toimi niin ei sitten mikään!