Treenimusiikki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
en itse seuraa musiikkigenreä paljon, mutta mistä löytäs paljon lisää tuommoista "z y z z" tyylistä hyvää klubimusaa? eli siis linkatkaa/kertokaa hyviä artisteja. tässä muutamia hyviä esimerkkejä;

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
en itse seuraa musiikkigenreä paljon, mutta mistä löytäs paljon lisää tuommoista "z y z z" tyylistä hyvää klubimusaa? eli siis linkatkaa/kertokaa hyviä artisteja. tässä muutamia hyviä esimerkkejä;

Laittelet sinne juutuuppiin esim electro, trance tai house hakusanan, niin löytyy varmasti iso lista lauluja mitkä miellyttää. henk.koht lemppareita ei kerkiä nyt laittamaan, myöhemmin vois jokusen laittaa..

jos tälläinen skidisti rauhallisempi ambientti menee, 17tumban listoihin tykästyt varmasti. suosittu ambient kanava 17tumba poistettiin muutama viikko sitten mutta on vastikään tehnyt paluun (siksi kanavalla on juuri nyt vähän matskua). musiikki on siis todella chilliä ja ei takuulla jokaisen mieleen, varsinkaan treenausmusaksi. mutta suosittelen testaamaan.
http://www.youtube.com/watch?v=LIdmbORMmLg&feature=BFa&list=UUK5JsCUBDiy4tvzCHDQCYig

Apocalyptican Amplified: A Decade of Reinventing Cello tuli hankittua ja kuulostaa kyllä sellaselta, että toimis oikein hyvin jopa mave sarjojen psyykkauksessa.

en itse seuraa musiikkigenreä paljon, mutta mistä löytäs paljon lisää tuommoista "z y z z" tyylistä hyvää klubimusaa? eli siis linkatkaa/kertokaa hyviä artisteja.

Suosittelen heittämään Youtubeen tällaiset isot tapahtumat, kuten Sensation White, Tomorrow Land etc. Noista sunkin biiseistä alimmainen toi välittömästi Sensationin mieleen :) Yleensä noihin on kerätty kasa hyviä artisteja, eli eri vuosien biisilistoilta löytää moneksi tunniksi hyvää treenimusaa, jos siis genrestä pitää.

Suosittelen heittämään Youtubeen tällaiset isot tapahtumat, kuten Sensation White, Tomorrow Land etc. Noista sunkin biiseistä alimmainen toi välittömästi Sensationin mieleen :) Yleensä noihin on kerätty kasa hyviä artisteja, eli eri vuosien biisilistoilta löytää moneksi tunniksi hyvää treenimusaa, jos siis genrestä pitää.
kiitos :D vitsi kuinka makeeta olis joskus lähtee reissuun ja käydä tuommoisessa tapahtumassa!

Oli niin sanottu heikko hetki, ja iski fiilis kuunnella vähän kevyempää mättöä. Eilen siis treenimusana Edguyn albumi Vain Glory Opera.

Tänään soi Black Tusk, sopivan rouheaa kyykkäämiseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viimeksi meni Sepulturan kokoelma The Best of Sepultura. Poimittakoon esimerkkiraidaksi Beneath the remains.

Avenged Sevenfoldin tuotantoa tulee kuunneltua + sit chilli dubstep/dnb(netsky, koan sound, skream yms.) toimii hyvin salitreenin kanssa yhteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom