Treenimusiikki

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Spice1,Kallio Underground ja vähäiset äänet

No ilman muuta jotain klassista Sepulturaa. ARISE = kova sana!!

Tai Soulflyn S/T Sen tahtiin pumpattiin jo 15 vuotiaana. :rock:

Ja kaikki muu kunnon mättö! Ei minkään teknon tahtiin saa agressioita päälle.

iPodissa taitaa olla tällä hetkellä PMMP:n, The Killersien ja New Orderin uusimmat plätyt. Yksittäisiä hajabiisejä mm. P.O.D., Motörhead, Apulanta, Iron Maiden, W.A.S.P. jne...!!! :D

Oma ähinä, puhina ja piereminen.

Parasta on Rammstein, Billy Idol ja 80-luvun discot ja rokit.
Pahinta on Maija Vilkkumaa ja se suomalainen teini paska, jotain nuoria poikia siinä bändissä..

Meidän salilla soi nykyään Kiss FM, jolta tulee kyllä välillä ihan ok musiikkia, mutta kun minulla on käytössä Mp3-soitin, niin eipä tolla radiokanavalla ole kauheasti väliä, kunhan eivät liian lujaa soita. ;)
Ämppärissä soi tällä hetkellä Soilwork, In Flames, Mnemic ja Nicole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Radiocityä tulee kuuneltua. Parasta musaa...w.a.s.p, metallica, ac/dc, van halen, kotiteollisuus, rammstein, scorpions ym. ym. aika sekalaista. Ei liian nopeeta tempoo, en pysy perässä. .

Raskasta tottakai..

Metallia ehdottomasti...kevennyksenä sekaan jotain keveempää välillä vaikka joku radiohitti. Nightwish, HIM, Queen, Aerosmith, Guns and Roses, Linkin Park, AC/DC...siinä aluksi, kaikki ei vaan sulata näitä siellä aina mokomat kalkkikset...

Torqueman sanoi:
Hahaa tässä ois... http://www.marttivainaa.com/matskut.html ehkä tuo kuitenki sopii paremmin egon nostatus biisiksi ennen baanalle lähtöä.... tai sitten ei ja ihan sitte huumorilla vaan :hyper:

Kannattaa tsekata marttivainaan pakko piikittää biisi. Se on loistava salibiisi :)
oon joskus tainnut sen palstallekkin laittaa linkkinä.

Turmelo sanoi:
Kannattaa tsekata marttivainaan pakko piikittää biisi. Se on loistava salibiisi :)
oon joskus tainnut sen palstallekkin laittaa linkkinä.

Ei saakeli! :hyper:

Omana ehdotuksena Ministry - N.W.O.

\MP3's\Metallia

:>

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom