Treenimusiikki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Ennen kuullu (tai ainakaan tajunnu että kuuntelen) Lil Waynea, mitään muita sen biisejä en tunnista mutta joku soitti tätä salilla ja kyllähän sen kanssa rauta nous ihan kivasti. Ei kyllä varmaan kolahtais ilman noita Tysonin quoteja :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[video=youtube_share;4U0Xo9ohdFk]http://youtu.be/4U0Xo9ohdFk[/video]

Disturbedin Stricken sattuu silloin tällöin soimaan salin stereoista jonkun kasaamalta levyltä. Itselle ainakin tulee tästä sellainen fiilis että mua ei pysäytä mikään :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
5FDP American Capitalist
Tollanenki näköjää ilmestyny vähän aikaa sitten, ihan hyvin iskee (koko albumista siis puhun)
Tossa single kys. levyltä

Miten porukka on ratkaissut tän, et jos kuuntelee omalla iPodilla tai vastaavalla niin missä sitä pitää? Ku jos pidän taskussa ja tekee vaikka kässäreillä vinopenkkiä tai pystypunnerrusta niin on tapana nostaa ne kässärit ensin maasta tohon reisille ja silloin pitää olla tarkkana ettei tuu laskettua taskussa olevan soittimen päälle... Ja vastaavasti jossain kulmasoudussa yms. se kuulokkeiden johto tahtoo tulla tielle. Onko jotain ratkaisua, kun aina välillä on sellanen olo et tarttee sitä omaa musiikkia, et saa boostia treenii.

Ja musiikista sen verran, että olen todennut kaiken raskaan menevän hyvin vaikka muuten kuuntelenkin vähän kaikenlaista. Korn ja Rage Against The Machine ovat oikein hyviä treenibändejä!

Ipod Shuffle on hyvä keksintö^^
Jossain oon kans nähny semmosia käteen pistettäviä ''hihnoja'' jossa on tasku johon sen ipodin tai mp3:sen voi sit pistää.
Vetäse se johto paidan sisälle nii ei tuu eteen

Jos se kuulokkeiden johto on sopivan pitkä niin sen voi huitasta kulkemaan olkapään takaakin. Tai sitten vaihtoehtoisesti jos siinä soittimessa on klipsi niin laita se selän puolelle housujen resoriin. Mut mut musta tuntuu että toi soitin lähinnä vaikeuttaa treeniä, niin olen jättänyt sen nykyään vaan pois.

Jos se kuulokkeiden johto on sopivan pitkä niin sen voi huitasta kulkemaan olkapään takaakin. Tai sitten vaihtoehtoisesti jos siinä soittimessa on klipsi niin laita se selän puolelle housujen resoriin. Mut mut musta tuntuu että toi soitin lähinnä vaikeuttaa treeniä, niin olen jättänyt sen nykyään vaan pois.

Ite kanssa huomaan, että vaikka musiikki on mukava lisä niin sitten menee aina "liikaa" aikaa kun rupee valitteen sopivaa biisiä siellä salilla. Tietty jos osais tehä semmosia soittolistoja missä kaikki on v*tun kovaa mättöö niin ei mitää mut mut.... Ja itellä ainoa kannettava vehje missä on soitin on puhelin ja se on liian kohlo pitää taskussa reenin ajan ja pitää kokoajan kyttäillä että tippuuko se taskusta vai ei.

Tällä hetkellä oikeastaan aivan sama, kunhan ei mitään "Jonna Tervomaan Luovutan" tyylistä hidasta paskaa ole. Eli laidasta laitaan käy kunhan on kovalla. Täytyy varmaan ensviikolla mennä taas aamuviideltä salille ennen duunia, silloin saa treenata yksin ja voi soittaa musiikkia ihan miten kovaa tykkää.

Back
Ylös Bottom