Treenimusiikki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Devil Driver - Pure Sincerity
Devil Driver - Back With Vengence
Devil Driver - Resurrection
Devil Driver - Forgiveness is a six gun

Ja muukin pirukuskin mättö iskee aika hyvin

Devil Driver - Pure Sincerity
Devil Driver - Back With Vengence
Devil Driver - Resurrection
Devil Driver - Forgiveness is a six gun

Ja muukin pirukuskin mättö iskee aika hyvin

Yhdys sana.

Itse käytän korvalappuja lähes aina salilla jos yksin olen treenaamassa. Seuraavanlaista artistia soittimesta löytyy:

All That Remains
Asa
Billy Talent
Cheek
Eluveitie
Eminem
Flogging Molly
Fort Minor
In Flames
Kotiteollisuus
Linkin Park
No Shame
Pyhimys
Ratatat
Soilwork
Soldiers Of Jah Army
Stam1na
Stella
Tenacious D
The Offspring
The Prodigy
Trivium
Volbeat
YUP

Ite ku saa sali musaakeista päättää niin välillä se on ihan pakko kiusata noita alta parikymppisiä kolleja. Varsinki ku tulee saman ikäsiä tytsyjä salille niin laittaa jotain http://www.youtube.com/watch?v=spbspD9hn4M tai vastaavaa :D Juu oon aika kuspää ;) Mut kylhä noi tuntuu vitsin tajuavan :p Punaseks tosin aina helahtaavat :D:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Salilla, Radio Rocki sielä soi, mutta sitä jaksa kukaan kuunnella, kun sieltäkään hyvää musiikkia meinaa tulla. Kännykän napeista voi kuulla tälläisiä bändejä;
Five Finger Death Punch :worship:
Scar Symmetry
Bullet For My Valentine
Helloween
Paraside Lost
Dream Theater
Sonic Syndicate
Atreyu
Suurinpiirtein tässä järjestyksessä viisi eniten kuunneltua 5FDP, ScS, SoSy, Atreyu, BFMV.
5FDP - Never Enough & White Knuckles , ei kuulua parempia biisejä kuulokkeista. Nyt on kuulokkaat jahalla, muistikortti kännykästä hukassa ja niin edelleen, eli nyt pitää tyytyä Radio Rockiin.

Metallican kaikki ei rauhalliset. Esim. King Nothing, Master Of Puppets, From Whom Bells Told ymym. Jotenki pistää menemää paremmin ku perus örinähevi.

Suositut

Back
Ylös Bottom