Treenimusiikki

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jotain psykedeelistä trancee, kuten hux fluxia tai quardaa olis mukava kuunnella, jos vaan olis soitin. K-System on myös ihan mahtavaa vaikkei tota tyylisuuntaa edustakaan.

Originally posted by Nipsu
Rappia, mieluiten itärannikon katurappia..

2pac
Gangstarr
wu tang clan
50 cent
Mobb Deep
Cypress Hill (monet kehuu)

:evil:

Jos noi on esimerkkejä Itä-rannikolta niin tupac(mun musiikkityliperiaatteella) ja cypress (fyysisesti) ei kuulu listaan... Kaikki muut menee kyllä myös täällä treenien taustalla! :thumbs:

Originally posted by jpm
Tuo on muuten oikeasti hyvä biisi. Sekä treeneihin että muuten! :kippis1:

Joo ja originaali by Scorpions. Vähän kyllä hävettää myöntää, mutta niillä taitaa olla muutama muukin hyvä biisi.

Tulipas
rudi.gif
olo, taidan mennä suihkuun.

Originally posted by jpm
Tuo on muuten oikeasti hyvä biisi. Sekä treeneihin että muuten! :kippis1:
Jep, ja yleensä kaikki Bodomit mene.........
salilla vois kyllä olla omiaan esim. Metallica - St. Anger:worship:
mutta kun kuuluu pelkkää ratiota:(

Kotona kun treenailee niin saa nauttia juuri siitä musiikista mistä nauttii eniten. Melkein aina katselen sarjojen välissä Iron Maidenin DVD:tä, tai sitten kuuntelen jotain niiden levyä, näin siis lähes poikkeuksetta.
Kuuntelukulma on vähän huono, mutta uskon ettei yhtä kohtuullisen hyvää äänentoistoa löydy monelta maksulliselta salilta..
Tosi hifisti on hifisti silloinkin kun treenaa..ei mun elämä mitenkään tylsää ole joo..

Pantera, ah, sitäkun joskus saisi kuunnella salilla.. ainaisen anssi kelan ja teknojumputuksen sijasta.. *unelmoi*

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by JustinCre
Käyttääkös kukaan treeni musana Infected Mushroomsia?
Tai tunteeko tätä ees kukaan? :joulu6:

Tuntee kyllä, loistavaa musiikkia.. Tosin itse käytän treenimusiikkina yleensä jotakin metallia esim. Machine Head, Soulfly tms.

Joku Infected Mushroom tai Hallucinogen sopisi mun mielestä paremmin vaikkapa lenkille.. Mush mushi!

Sellanen juttu et joskus kun aamusella meen reenaan niin salilla yleensä ei oo ketään niin laitan Iron Maidenin Aces High biisin soimaan Tosi lujaa!Siin on Fiilistä! Mut nyt ei oo vähään aikaan pystyny kun joku :david: oli pölliny vahvistimen :wall:

Itellä fiiliksiä nostattavia treenibiisejä mm:

Dio: Fever dreams, Holy diver
Maiden: Powerslave, The trooper, Only the good die young
Metallica: Master of puppets, Welcome home (sanitarium), Harvester of sorrow,
Paradise Lost: Say just words
Ozzy: Desire
Rainbow: Man on the silver mountain, Gates of Babylon
Peer Günt: Bad boys are here (kyllä, tämäkin!!)
Megadeth: Angry again, Symphony of destruction

Niskalaukauksen biisejä en ala luettelemaan

Ja lisäksi monia monia muita, rokkipuolella siis ehdottomasti!!:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom