Treenimusiikki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mielenkiintoinen levynkansi:D Metallican Whiskey in the Jar on soinu paljon, ja avaramielisimmille suosittelen Viikatteen versiota Teuvosta!

Suosittelen lämpimästi tutustumaan:

Hypocrisy - Virus
Metallica - Ride The Lightning
Lamb of God - Wrath
Slipknot - All Hope Is Gone
Pantera - Vulgar Display of Power

Ovat nimittäin hemmetin päteviä "treenibuustereita" \m/

Tietääkö kukaan mitään sellaista kappaletta mikä kertoisi yleensäkkin voimailusta/bodauksesta. Kun ei nyt äkkiseltään tule mieleen kuin jossain Misha Kokyalevin voimamies videossa soinut strongman antheme , mutta se ei mielestäni ole kovin hyvä.

Klassista treenimusaa

Olen erityyppisiä treenimusia kokeillut ja vastikää huomasin että itse saan tälläisestä 'mahtipontisesta' klassisesta potkua erittäin paljon, menee melkeen huijaukseksi. Suosittelen todellakin kokeilemaan.

mm. UEFAn, eli Mestiksen teema toimii loistavasti: Klikkaa.

Miten muilla, mennäänkö klassisella vai pitääkö musiikkia olla ollenkaan?

Myös jos tiedät jonkun biisin joka täsmäsi tuohon, linkitä ihmeessä!

Räpillä mennään.:)

Army Of The Pharaohs

Outerspace

Jedi Mind Tricks

Gang Starr

Ice Cube

Siinä eniten kuunneltuja, soittolistal on myös muuta gangstaräbää ja tottakai Voittajafiiliksen Punttisali ja Eino Antiwäkin Mä Bodaan.:puntti:;)

Olin tänään salilla ja sieltä tuli oikeesti ihan hirveetä lässynlässynmusaa, lopetin sarjan kesken:D

Se mitä on kiva kuunnella siellä salilla on gangsta-räppi (Ludacris, Lil Jon, Fort Minor, Snoop Dogg, Bishop Lamont, Pyhimys, Young Jeezy, JD ja muut) ja Pantera!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fort Minorin Remember the name on kyl ihan pirun hyvä treenikappale. Mut ei oo kyl koskaa salil tullu mitää räppii, soi vaan kasarei ja jotai teknopaskaa. :/

Yksittäisenä biisinä eniten virtaa luova on Branch Warrenin useammassa kilpailussa käyttämä Meaning of Life Disturbedilta. Tuo kun pärähtää omasta mp3:sta, jossa ei voi itse etsiä niitä biisejä vaan biisit tulevat satunnaisessa järjestyksessä, niin saa tehtyä 2 toistoa tarkoitetun yli sarjassa kuin sarjassa huijaamatta. AC-DC on aina kova, Thunderstruck-levyltä löytyy lukuisia lyömättömiä biisejä, joista meikäläisen sytyttää ennen kaikkea Mistress for Christmas.

WASP, Hammerfall, Sentenced - siinä kaikki vähän eri tyylisuuntaa edustavia, mutta jokainen kyseisistä bändeistä toimii aivan varmasti. Mötley Crueta ei myöskään sovi unohtaa, yksittäisistä biiseistä Doctor Feelgood nousee ensimmäisenä mieleen, kuten myös Knock 'em Dead Kid.

Haluisitko pistää jotain helvetin hyviä biisejä? omat ns. parhaat biisit?
tekis mieli jotain hyvää konemusaa myös.

tänää monee monee vuotee tuli darude sandstorm koneesta nii tuntu hyvältä pumpata :D

Vaikka Metallican St. Anger ei kuulukkaan bändin parhaimpiin teoksiin niin albumi on aivan loistavaa treenimusiikkia. Varsinkin Some Kind of a Monster potkii perseelle ja lujaa:rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom