Treenimusiikki

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Soittimessa on pyöriny lähiaikoina amoral ja raised fist,tarkennuksena wanha amoral, ei nykynen arimoral :D

Soittimessa on pyöriny lähiaikoina amoral ja raised fist,tarkennuksena wanha amoral, ei nykynen arimoral :D

Mikäs vika Ari Koivusessa on? :o :D:D Year of the Suckerpunch= :urjo:
/offtopic

Profane Omen, toimii; pirun kova suomalainen "death 'n roll" yhtye, uusi levy tulossa ensi kuussa btw.

Kotiteollisuus, Lamb of god, Before the dawn, Children of bodom, Cradle of Filth ja kaikenlainen mättö menee!!!

Kotiteollisuus, Lamb of god, Before the dawn, Children of bodom, Cradle of Filth ja kaikenlainen mättö menee!!!

Äsken muuten siirsin Amon Amarth:in - With Oden On Our Side levyn sali ämppäriin ja on kyllä pirun hyvää musaa, kun nytten sitä parhaillaan popitan ja huomenna salilla:rock::dance2:

Motörhead toimii aina ja joka paikassa.

Aikoinaan olen yhden penkkiennätyksen nostanut kun radiossa soi taustalla Scorpionsin Still loving you. :)

Oon kuunnellu nykyistä treenimusaa aika kauan ja alkaa samat biisit tulemaan jo korvista. Voisiko joku suositella mulle hyviä treenibiisejä? Ei mitää kirkonpolttamis örinää mistä ei saa mitää selvää:) Nyt treenimusana on mm: Rammstein,Metallica,Sebultura, Disturbed ( jotai saman tyylistä). Thänks

Children of Bodom, Kalmah, Diablo, Arch Enemy, Sentenced ja muu mitä iPodista löytyy, mutta noista saa parhaat fiilikset. Onhan se hankalaa, jos joku kysyy jotain, mutta jotenkin ankeaa olla ilman tai paskan musiikin kera salilla.

Disturbed toimii ainakin meikäläisellä helvetin hyvin. Juuri sopivaa treenimusiikkia, ei liian raskasta vaan sellasta hyvän fiiliksen antavaa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itellä oli toi diablon Preacher yhessä vaiheessa kovassa kulutuksessa. Lähinnä just tollanen raskas musiikki kuten esim. All that Remains, Bullet for my valentine, Raised Fist jne.
Eikä pidä unohtaa Five finger Deathpunchia! Harmi vaan että omalla salilla ei ole muuta kun radio missä on kasettisoitin, eikä viitis ruveta nappikuullokkeilla säätämään :(

Ite nyt kuuntelen mitä radiosta sattuu yleensä tulee, mutta parhaimmiten iskee sellanen rokki/poppi/räppii tapaset, et ei sillee oo hirveesti välii et mitä kuuntelee treenatessa, kunhan ei oo mitää örinää :D

Eye of the Tiger, marssilaulut, leffatunnarit (esim. Rocky theme) ja TV-sarja tunnarit (esim. The Unitin eli Kasvottomat Sotilaiden theme) on kovassa kulutuksessa tällä hetkellä. Jaksaa, jaksaa biisinä on NFL on Fox theme. Ei vaan voi luovuttaa ku toi alkaa soimaan :D

Radio riittää mulle kun salilla aina radio päällä, ja viitti kuitenkaa laittaa radiota pois ku tulee valituksia.. mp3 soitinta jaksa pitää koska radio kuuluu taustalta, joten tyydyn vaan radioon..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom