Treenimusiikki

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
The Rocky Story (Rockyn soundtrack) levyllähän se lähtee treeni aina käyntiin, vaikka kuinka paska päivä olisi.

Etenkin biisit John Cafferty - Hearts on Fire ja Robert Tepper - No Easy way out ovat mun mieleen. Viimeksi eilen soi No Easy Way Out prässisarjan aikana. Ei saa päästää itseänsä liian helpolla, niinku tuossa sanotaan. ;)

Metallican Black Album on myös usein iPodista soimassa. Kummallista mutta tähän levyyn ei kyllästy koskaan. :)
Metallica - Sad but true
Metallica - The Unforgiven
Metallica - Enter Sandman

Guano Apes - Open your eyes
Atreyu - honor ja becoming the bull
Ja vielä tärkeämpää eli räpää : eminem, 50cent , icecube ,snoopdogg..:thumbs:

sit viel ajattelee jotai ärsyttävää ihmistä, ja purkaa agret siihe rautaa:evil::rock::rock:

Tätä tullu monesti kokeiltua ja aina toiminu. Ite en salille musiikkia ota, siellä yleensä päällä voice tai sitten radiosta ylex, ei nyt mitään parasta treenailumusaa, mutten viitti siihen sekottaa enää omaa musaa (eikä huvita treenailla musiikki niin kovalla, että kuulo lähtee).
Lenkillä tms ollessa ämppärissä soi tällä hetkellä Avenged Sevenfoldia, Sentencediä, Paramorea..

Jos Rammsteinin Laichzeit ei saa painoja nousemaan niin ei kyllä mikään!

http://www.youtube.com/watch?v=G-9vzQVxfZk

Rammsteinia tuli kuunneltua pari vuotta sitten. Turhan homppelia musaa mun makuun (nykyään). Tai ainakin aika sairasta.

Näinä päivänä tulee kuunneltua enempi megadethiä, manowaaria, toolia, ragea ja dimmu burgeria näin esimerkiksi. Ja mulla musa lähinnä häiritsee treeniä ettei tuu kuunneltua, tai ainakaan usein.

Ne soittaa punttiksella useimmiten nrj:tä, mutta kyllä siihen tottuu :jahas:... Välistä pistävät kyllä todella ärsyttävää shittiä tulemaan.

METALLICA \,,/
Sad but true
Wherever I May Roam
Enter the sandman
Jä tietysti metallica s&m:nä ni paranee vaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ne soittaa punttiksella useimmiten nrj:tä, mutta kyllä siihen tottuu :jahas:... Välistä pistävät kyllä todella ärsyttävää shittiä tulemaan.
Kuules, sitten se vasta mukavaa onkin, kun asemana on Voice tai Nova. Kas kun eivät saman tien Iskelmää...

Ite taas tykkään kuunnella salilla jotain "teckno-jumputusta", paremmat fiilikset siten saa ku raskaalla. Vapaa-aikana kuitenkin sit laidasta laitaan. Iskelmä tai puheen kuunteleminen radiosta on ihan pahinta salilla.

Mä olen myös vaihtelevasti tekno-jumputuksen ja ihan lista-pop/r&b:n ystävä, mikään mollisointunen ei iske ollenkaan. Järkyttävää on huomata miten oma musiikkimaku alkaa mennä yhä tyhjäpäisemmäksi, kun ei siellä salilla halua keskittyä kuuntelemaan mitään fiksua musiikkia. Sitten mulla soi iPodissa fergiet ja beyoncet :urjo: ja uusimpana "löytönä" Nicole Scherzinger.

Toinen mikä jostain syystä iskee on skånelainen tanssimusa - "alla som inte dansar e våldägtsmän..." :dance2:

Kuules, sitten se vasta mukavaa onkin, kun asemana on Voice tai Nova. Kas kun eivät saman tien Iskelmää...
No, tänään salilla oli aivan oikeaa lavatanssimusiikkia stereoissa. Koivuniemeä, kesäduunibluesia jne... :dance2: :down:

Onneksi eläkeläisten lähtiessä ohjaaja vaihtoi takaisin salin tutun turvallisen Groove FM:n.

treenimusa

Joskus ku käyn salilla niin satun kuuntelemaan tota ruoskan levyä mikä tossa läheisellä salilla majailee :D

Mutta kyllä oikea treenimusa on just sitä 70- ja 80-luvulta; Cheap Trick - Mighty Wings, AC/DC - Big Gun, W.A.S.P. - Love Machine, yms.

Bon Jovi - It's My Life siitä tykkään mut ei muut bonin biisit salille sovi.

Mut ite en tykkää tästä stam1nasta sun muista ku se menee örinäks. kunnon vanhaa heviä!!!! : DDD

Suositut

Back
Ylös Bottom