kaikki rammsteinin biisit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko normaalia tykätä tässä iässä mahottomasti kaikenlaisesta iskelmästä.
mm. Kari Tapio, Matti ja Teppo, Paula Koivuniemi, Yölintu, Rauli Badding - valot, Topi Sorsakoski, Laura Voutilainen, Charles Plogman.
Tommooset soi lähes aina.
Mulla musiikkimaku vaihtelee... Jossakin kuussa kuuntelen kokoajan esim. jotain dancea/teknoa, sit taas jossai kuussa esim. rammsteinia ja taas vähä ajan pääst iskelmää.. Nyt oon kuunnellu pelkästää iskelmää parisen kuukautta.
Kyllä huolestuisin, mikäli nuo soivat treenimusana:D:D
:D Itsellä humppa tulee hyvänä kakkosena heti rockin jälkeen, mutta en sitä kyllä salilla kuuntelisiOnko normaalia tykätä tässä iässä mahottomasti kaikenlaisesta iskelmästä.
mm. Kari Tapio, Matti ja Teppo, Paula Koivuniemi, Yölintu, Rauli Badding - valot, Topi Sorsakoski, Laura Voutilainen, Charles Plogman.
Mulla musiikkimaku vaihtelee... Jossakin kuussa kuuntelen kokoajan esim. jotain dancea/teknoa, sit taas jossai kuussa esim. rammsteinia ja taas vähä ajan pääst iskelmää.. Nyt oon kuunnellu pelkästää iskelmää parisen kuukautta.
Onko normaalia tykätä tässä iässä mahottomasti kaikenlaisesta iskelmästä.
Suosittelen kaikille seuraavia levyjä:
Disturbed - Ten Thousand Fists
Lamb of God - Sacrament
Killswitch Engage - The End of Heartache