Treenimusiikki

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sitä samaa musaa mitä muutkin melkolailla täällä. Jos nyt jotain pitää listata niin:

Rammstein, Mokoma, Slipknot, Iron Maiden, Helloween, Hammerfall, Guns N' Roses, Anthrax, Black Sabbath, AC/DC, Children of bodom, Judas Priest, Kotiteollisuus, Motley Crue, Nightwish.

Eiköhän tuosta nyt sitä suuntaa saa. ;)

Onko normaalia tykätä tässä iässä mahottomasti kaikenlaisesta iskelmästä.

mm. Kari Tapio, Matti ja Teppo, Paula Koivuniemi, Yölintu, Rauli Badding - valot, Topi Sorsakoski, Laura Voutilainen, Charles Plogman.

Tommooset soi lähes aina.

Mulla musiikkimaku vaihtelee... Jossakin kuussa kuuntelen kokoajan esim. jotain dancea/teknoa, sit taas jossai kuussa esim. rammsteinia ja taas vähä ajan pääst iskelmää.. Nyt oon kuunnellu pelkästää iskelmää parisen kuukautta.
:david:

mm. Kari Tapio, Matti ja Teppo, Paula Koivuniemi, Yölintu, Rauli Badding - valot, Topi Sorsakoski, Laura Voutilainen, Charles Plogman.

Mulla musiikkimaku vaihtelee... Jossakin kuussa kuuntelen kokoajan esim. jotain dancea/teknoa, sit taas jossai kuussa esim. rammsteinia ja taas vähä ajan pääst iskelmää.. Nyt oon kuunnellu pelkästää iskelmää parisen kuukautta.

Kyllä huolestuisin, mikäli nuo soivat treenimusana:D:D

Itse pidän enemmän kunnon mätöstä, se antaa hyvät fiilikset treenatessa ja malmi nousee kunnolla.
Hatebreed, Killswitch engage, in flames, as i lay dying, slipknot ja opeth kuuluu nykyään vakiokalustoon mp3 soittimessa :rock:

:D Itsellä humppa tulee hyvänä kakkosena heti rockin jälkeen, mutta en sitä kyllä salilla kuuntelisi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaikkee raivari ja kiksu musaa Rob Zombie, arch Enemy, pendulum, xxxtc, orbital, rammstein, slipknot,wrecker machine, astrix, kotiteollisuus, fear factory.. eli aika perus mättöö tosin kun iha n lähtee lapasesta homma niin Astral projection, purple, yahel, pvd, avb, mos, godsk ja kaiken näköst sieni musaa...

Näitä perus gängstä räppii, metallii tai rokkii. Muutamalla kerralla jos rauhallisempi treeni niin ollu mukana joku audiobookkikin :rock:

Slipknot - spit it out
slipknot - people=shit
hatebreed - a call for blood
hatebreed - i will be heard
killswitch engage - rose of sharyn
killswitch engage - this is absolution
killswitch engage - this fire burns

Tuossa on semmosia biisejä milloin malmi taittuu salilla ja asenne on kohillaan :rock:

Voi pojat....Eihän iskelmässä sinäänsä mitään vikaa ole mutta jos salilla soi esim joku Kari Tapio tai Sorsakoski niin ei kyllä reenistä tuu lasta eikä paskaa...Mutta makuasioistahan ei voinut kiistellä!!Koitappa jotain agressiivisempaa musaa....toimii varmasti!!!

hehe voin kuvitella kun kesken sarjan alkaa radiosta kuulumaan kari tapion myrskyn jälkeen on poutasää... Saattaa olla että jäis painot nostamatta :D

en millään pahalla sit tätä kirjoittanu :)

Lamb of God-Redneck
Apocalyptica-I'm not Jesus
Hatebreed-Facing what consumes you
Hatebreed-Live for this
Killswitch Engage-This fire burns

noilla nousee!

Redneckiä suosittelen jokaiselle!:rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom