Treenimusiikki

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jotain "HC" musaa, oli sitten metallia tai räppiä, jonkin sortin agressiivisuutta pitää olla.

Heviä sen pitää olla! Vaikkakin meidänkin salilla soi ne samat levyt aina niin silti Rammsteiniin, metallicaan ja Disturbediin ei ikinä kyllästy!

Salillahan soi Radio Nova. -.- Siis voi hyvänen aika.. Parhaiten puntilla jaksaa tehdä jos kuuntelee heviä/metallia vaikka räppimiehiä enimmäkseen olenkin.. Tietenkin gangstaräbä tai suomiräppikin kelpaa..

Ihan ässä on Dark Tranquillityn Wonders At your feet jos tekee jalkoja ;)

Heviä sen pitää olla! Vaikkakin meidänkin salilla soi ne samat levyt aina niin silti Rammsteiniin, metallicaan ja Disturbediin ei ikinä kyllästy!

Niin soi meidänkin salilla ja kyllä muuten kyllästyy. Olen kurkkuani myöden täynnä esim. Rammsteinia, joka soi (esim.) koko tiistaisen treenin ajan repeatilla ja keskiviikkona salille tullessani "Mutter" soi peräti samasta kohtaa kuin tiistaina lähtiessä, ainoastaan volyymi oli tällä kertaa ihan täpissä. Metallica menee salilla vielä jotenkin. Olis välillä vaikka Pandoraa...

Mättö olis kyl aika mukavaa mutta sitä soi erittäin harvoin :( Muuten tulee jotain iskelmää keskusradiosta ja hajottaa iha mukavasti.. :curs:

ei se hevi ihan parasta oo, kuuntelen itekki jonku verran sitä mut kaikille se ei iske. Heviä jos kuuntelee niin ramsu ja metallica on hyviä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meidän salilla kuunnellaan radio NRJ:tä ja on muute aika laimee meininki siellä, joskus jopa salille iskee vanhempi herrasmies joka pistää iskelmäradion soimaan siinä vaiheessa treenit yleensä tyssää kuin seinään. Mutta itse, jos biisit saisin valita olisi varmaan aika metallica painosta.

Kunnon metallimättöö, gabberia, hc dnb:tä, monoraitaa ja goaa nyt esimerkiksi. Fiiliksen mukaan musaa. Niin siis kotona reenatessa saa soitella mitä haluaa :)

Aika sama mikä soi. Oman levyn laitan tietysti soimaan, jos möröt ovat kotona nukkumassa. Metallia löytyy tuolta omalta levyltä sitten mm. Lamb of godin, Slayerin jne... muodossa.

Tosiaan, miten voisi unohtua: Mortal Kombat -leffojen teemamusa!

no kyllähän se pitää metallicaa, iron maidenia, hurriganesia tai black sabbathia olla jos kuuntelee...

mulla on nyt iPodissa anne mattilaa ja georg otsia amorhpiksen ja diablon joukossa. aina jos alkaa anne veisata niin on pakko laittaa laitetta hiljemmalle ettei naapuri kuule. olisi aika noloa jos joku tajuaisi, että mä perun häitä ja haaveilen moskovan valoista kesken kyykkysarjan.... :)

Nyt on mp3-soittimessa soinut mm. Morbid Angel, Dimmu Borgir, Sotajumala, Death, Kiss, Gorgoroth... jne.

Eli aika pitkälle hevilinjalla mennään, tosin joskus on kiva kuunnella kevyempääkin musiikkia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom