Treenimusiikki

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Suicidal Tendencies - Get Whacked.

Tossa kitarariffissä on vaan jotakin niin tajuttoman aggressiivista.

Muutenkin kyseinen Lights.. Camera.. Revolution! levy on täynnä mainiota treenimusaa.

Diablon the preacher taas yhden biisin mainitakseni. Loistava varsinkin maksimiyrityksiä edeltäessä. Alun huudahdus " Voi perkele " jne. Kovaa kamaa! Heviä siellä pitää kuunnella. :rock:

rammstein, acdc, in flmaes, lamb of god, stam1na, mokoma, pain confessor. siin on niin vitun hyvää treenimusa valikoimaa että huh, mikä agre!!

Kun olin viimeks uimahallin punttisalilla nii radiosta kuulu: "niin katoooavaaaa-a-aa-a-aa-a-aaa on voiiima iihmisen..."

Erittäin motivoivaa. :curs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Parasta treenimusaa: "Kootut ähkimiset ja puhkumiset, vol. 4 + featuring Hikinen äijä".

Eli ei sitä musaa tuu salilla niin katottua, tulee mitä tulee. Kotitreenit on eri asia, yleensä vaihtelevasti mättöä. Joskus shufflella, joskus harkitusti valiten. In Flamesin Whoracle on soinut usein, Cannibal Corpsen tuotantoa ja Gorefestin La muerte-lätyskä. Yleisenä ohjenuorana oon pitänyt, että musan pitää olla tuttua, liian outoon kiinnittää huomiota liikaa, mikä on taas pois bodauksesta.

Hmm....
Kuten edelläki jo mainittu, niin Disturbed toimii kuin tuhat volttia. Uusimman levynsä myötä myös Insomnium on kunnostautunut treenimusiikin saralla.
Sitä kun astuu salin ovesta sisään, laittaa kuulokkeet korville ja kuuntelee sen jumalaisen intron sateen ropinaa, niin tietää, että kohta tapahtuu jotain!! :rock:

Tune Up - Ravers fantasy
Tune Up! - Another Day
Alex Gaudino - Destination Calabria
THE ROCK (Movie Theme)
Age Pee - When The Rain Begins To Fall
Lunaspace - Wheres the party
Eastclubbers - More More More
Adrima - I Can't Stop Raving
K-System - Guardian Angel
InterPhace - Dr. Feelgood
InterPhase - Final Progression

Muutaman laitoin mitä löytyy mp3 -soittimelta :thumbs:

Nuo kun tsekkaatte ja laitatte salilla soimaan niin kyllä rauta nousee :whip:

Tällä hetkellä
Whitesnake
Black Sabbath:Heaven and hell ja Paranoid-levyt
Black Label Society
Iron Maiden

Triviumia pipo päässä kakspuolikkailla painoilla vipareita - se on hc-meininki.

Se on ihan sama mitä tulee, kunhan on hyvä fiilis. Radiosta on tullu Princen "Kiss", juuri kun olen ollut mavettamassa, eikä häirinny yhtään.

Parhaita biisejä, jotka on tehonnu niin, että penkkitulos on nytkähtänyt kerralla eteenpäin:

Children of Bodom: Needled 24/7
Arch Enemy: Nemesis
Pantera: Walk
RATM: Killing in the name of

En ole testannut, mutta uskoisin Manowarin Die for metalin peittoavan nämä mennen tullen...

Outo juttu, mutta aerobisessa toimii tanssimusa mulla paljon paremmin.

Hyvää pumppausmusiikkia: Soilwork, System of Down, Stonegard, Mokoma, Metallica, Pantera, Rammstein... eli aik raskasta.
Myös jotkut ''aggressiviiset'' räppibiisit toimii!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom