Treenimusiikki

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joku gangsta-räppi toimii mulla varmaan parhaiten, tai sitten joku melodisempi metallimusa, ei mitään Ramstainia tai vastaavaa. Välttämättä en kuitenkaan tartte mitään ihmeempää musaa, kunhan nyt ei ihan hiljaisuus tai sävelradio soi.

Meidän salilla ei yleensä musiikkia ole kun ei oo mitään kiinteää mankkaa. Kyllä reeniä piristää kummasti metalli/heavy/gangsta rap. Sarjojen välissä tulee melkein aina jauhettua paskaa jonkun kanssa niin ei sitten viitti olla jatkuvasti ottamassa kuulokkeita korvista. Joskus oon käynyt salilla, jossa soi Radio Nova ja voi helvetti sitä tuskaa:wall: Sarah Brightmanin tahdissa ei montaa lisätoistoa tule.

Paras motivaatiobiisi on ehdottomasti Jonna Tervomaan joikaus "luovutan, nyt mä luovutan tjsp.". Hitto että tosta saa kympillä motivaatiota vääntää kova sarja loppuun...

Kesällä kuuntelin palion räppiä (pääosin Ice Cube, NWA, Cypress Hill, Digable Planets ja MF Doom), kyllästymiseen asti. Sitten ne vaihtuivat suomalaisiin yhtyeisiin ja lauluihin kuten Eppu Normaali. Metallia en jaksaisi alkuunkaan.

Timba79 sanoi:
Paras motivaatiobiisi on ehdottomasti Jonna Tervomaan joikaus "luovutan, nyt mä luovutan tjsp.". Hitto että tosta saa kympillä motivaatiota vääntää kova sarja loppuun...
jep tai mokoman "..tahdon levätä tahdon silmät ummistaa, en nousta vähään aikaan.." vaikka hyvä biisu onkin.

itse kuuntelen mielellään inflamesia, lordia ja kaikkea muutakin hyvän kuulosta metallia. tuo inflamesin 'god made japan' on kyl loistavimpia salibiisejä ikinä :thumbs:

Trance/tekno on kyllä parasta treenimusaa.:whip:

Timba79 sanoi:
Joo ja samaan kastiin menee Egotripin "hei älä koskaan ikinä muutu, pysy aina tuollaisena kuin nyt oot". Yhteen aikaan tämä soi varmaan joka kerta kun olin salilla. Yritä siinä sitten kehittyä:D

Ja nova soi salilla. Oikeastaan enää ei edes pahemmin tympäisekään. Ilmeisesti olen jo alistunut paskalle musalle ja oppinut keskittymään olennaiseen.

heviä......roudaan aina oman mankan salille ja sieltähän pauhaa esim. slayer, dimmu borgir, diablo, pantera yms. yms.

kyllä kaikkien aikojen paras salibiisi on slayer- angel of death

Meikäläisellä soi mp3:sessa yleensä jotain hevimpää musiikkia esim. Pantera, Exodus, Testament, Metallica etc. Myös rokin ja progen tahdissa on mukava treenata. Salilla kun soi melkein aina NRJ, niin mp3 on pakollinen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Periaatteessa ihan sama minkälaista mölyä tulee, kunhan vain jotain tulee. Kaikkein kamalin vaihtoehto on totaalinen hiljaisuus, mielummin sitten vaikka kellarihumppaa kuin hiljaisuutta.

Muutama vuosi sitten kävin salilla, jossa oli mutaman kuukauden radio mykkänä. Hiljaisuus vaikutti treenaamiseen yllättävän paljon. Motivaatio yksinkertaisesti katosi ja treenit meni lähinnä edestakaisin kävelyksi.

Tietenkin jos itse sais valita, niin musiikki perustuisi hard rock pohjalle, esim AC/DC ym.

Lyijynraskasta metallia, tai jotain muuta mahtipontista sankarimetallia. Uppoaa minuun, niinku metrinen halko!

Oon vissiin jotenkin vajakki, mutta en kyllä yleensä huomaa mitä siellä soi. Radio on aina, mutta en kyllä muista mitä biisejä on ikinä soinut (paitsi kerran REMin Everybody Hurts, meinasin kuolla jalkaprässiin kun alkoi naurattaa niin helvetisti). Jos teen aerobista luen tenttikirjaa, muuten muissa maailmoissa.

Jos saisin päättää, soisi joku örinä. Mutta en kyllä yleensä tajua mitä muuta siellä tapahtuu kuin oma ähellys.

Ultimecia sanoi:
Oon vissiin jotenkin vajakki, mutta en kyllä yleensä huomaa mitä siellä soi. Radio on aina, mutta en kyllä muista mitä biisejä on ikinä soinut...

Toinen samanlainen tapus ilmoittautuu eli et ole ainoa ja luulenpa että aika monella muullakin on ihan sama juttu. Yleensä tulee sen verran huolella keskityttyä siihen treeniin, että musiikki jää vähemmälle huomiolle. Toinen vaihtoehto on sitten, että minäkin olen jotenkin outo, mikä ei ole ollenkaan poissuljettua

Ukki sanoi:
Jos voisin päättää haluaisin kuulla Immortalia, Emperoria, Maidenia, Ensiferumia, Insomniumia...

Olosuhteiden pakosta joudun tyytymään radio cityyn tai korvien sulkemiseen. :D

Ukki perkele! Menneekö jo penkistä 200 killoo? No TIE! Joo samaa musaa ku Ukki kun kerta samalla salilla ollaan... :evil:

EDIT: Joskus haluaisin kuulla kyllä maailman ainoan hyvän räppi kappaleen Eminem - When i'm Gone... Hyvät sanat puhutaan muustakin kuin naisista ja rahasta. Muuten tuota metallia. Älkää siis tuon takia lähettäkö palkka murhaajaa minun kintereille"!

eikös tästä oo threadeja vaikka kuinka...
no,mp3-soitin jauhaa treenin aikana heviä ja rokkia,pääasiassa heviä,yleensä jotain melodeath-asennemetallihuttua,toisinaan myös poweria ja kasarirokkia.
bodomia,slipknotia,mechine headia,rammsteinia,muutama sentencedin biisikin löytyy..jne.

Ultimecia sanoi:
Oon vissiin jotenkin vajakki, mutta en kyllä yleensä huomaa mitä siellä soi. Radio on aina, mutta en kyllä muista mitä biisejä on ikinä soinut (paitsi kerran REMin Everybody Hurts, meinasin kuolla jalkaprässiin kun alkoi naurattaa niin helvetisti)...

No no no R.E.M. on just hyvä :) Tosin jos vetää just viimesiä kovia toistoja voi toi biisi kuulostaa aika koomiselta :rolleyes:

Mulle käy oikeestaan mikä tahansa musa, hiljaisuuskin käy, en sitä huomaa. kuuntelen muuten kyllä paljon musaa aina, niin kivempaahan se on kun on hyvää musiikkia taustalla. Tosin ei se treeneihin varmaankaan vaikuta ollenkaan.

Cityä kuunnellaan meidän salilla. Onneksi!! Vaikka sinne jotkut sedät ja tädit halusi jonkun rauhallista musiikkia soittavan kanavan, jotta viihtyisi paremmin siinä reidenlähentäjä koneessa ja kuulisi välillä merisään ja uutiset.
Itse siis tosiaankin haluan kuunnella metallia ja vielä mieluusti riittävällä äänenvoimakkuudella.:rock:

Joskus kuulee energyä, sitten vain kysyn että sopiiko vaihtaa vaikka Citylle. Ja samantien epähuomiossa vähän vokkea lisää. Ellei, niin sitten kuunnellaan energyä kunnes huget mave/kyykkyäijät saapuu paikalle ja vaihtavat joka tapauksessa. :)

Kerran soi iskelmäradio, en hennonnut edes kysyä vaihtoa kun salilla oli jotain veteraanikuntoutusta. MP3-soittimesta ei tuu ihan samanlaista fiilistä kun kunnon jytkeestä...

WASP iskee aika hyvin.

NatuSan sanoi:
Joo ja samaan kastiin menee Egotripin "hei älä koskaan ikinä muutu, pysy aina tuollaisena kuin nyt oot". Yhteen aikaan tämä soi varmaan joka kerta kun olin salilla. Yritä siinä sitten kehittyä :D
Joo. Sitten joskus kuulee sen Kolmannen Naisen biisin Äiti pojastaan pappia toivoi. Ihan ok siihen asti kunnes tulee kohta "joskus tuntuu siltä että munat surkastuu... pois putoaa" ja testo/angretasot tippuu jonnekkin melankolian alle. Ja biisi/asema vaihtoon äkkiä. :wall:

Mulla ei oo paljoo valittamista salin musasta kun omistajilla on hyvä musamaku. Eli Rokkia ja heviä salilla useinmiten soi tai sitten Radio City.

Suositut

Back
Ylös Bottom