Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jep tai mokoman "..tahdon levätä tahdon silmät ummistaa, en nousta vähään aikaan.." vaikka hyvä biisu onkin.Timba79 sanoi:Paras motivaatiobiisi on ehdottomasti Jonna Tervomaan joikaus "luovutan, nyt mä luovutan tjsp.". Hitto että tosta saa kympillä motivaatiota vääntää kova sarja loppuun...
Joo ja samaan kastiin menee Egotripin "hei älä koskaan ikinä muutu, pysy aina tuollaisena kuin nyt oot". Yhteen aikaan tämä soi varmaan joka kerta kun olin salilla. Yritä siinä sitten kehittyä:DTimba79 sanoi:Paras motivaatiobiisi on ehdottomasti Jonna Tervomaan joikaus "luovutan, nyt mä luovutan tjsp.". Hitto että tosta saa kympillä motivaatiota vääntää kova sarja loppuun...
Ultimecia sanoi:Oon vissiin jotenkin vajakki, mutta en kyllä yleensä huomaa mitä siellä soi. Radio on aina, mutta en kyllä muista mitä biisejä on ikinä soinut...
Ukki sanoi:Jos voisin päättää haluaisin kuulla Immortalia, Emperoria, Maidenia, Ensiferumia, Insomniumia...
Olosuhteiden pakosta joudun tyytymään radio cityyn tai korvien sulkemiseen. :D
Ultimecia sanoi:Oon vissiin jotenkin vajakki, mutta en kyllä yleensä huomaa mitä siellä soi. Radio on aina, mutta en kyllä muista mitä biisejä on ikinä soinut (paitsi kerran REMin Everybody Hurts, meinasin kuolla jalkaprässiin kun alkoi naurattaa niin helvetisti)...
Joo. Sitten joskus kuulee sen Kolmannen Naisen biisin Äiti pojastaan pappia toivoi. Ihan ok siihen asti kunnes tulee kohta "joskus tuntuu siltä että munat surkastuu... pois putoaa" ja testo/angretasot tippuu jonnekkin melankolian alle. Ja biisi/asema vaihtoon äkkiä. :wall:NatuSan sanoi:Joo ja samaan kastiin menee Egotripin "hei älä koskaan ikinä muutu, pysy aina tuollaisena kuin nyt oot". Yhteen aikaan tämä soi varmaan joka kerta kun olin salilla. Yritä siinä sitten kehittyä :D