Treenimusiikki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Treenimusa

Mikään ei tapa treeni fiilistä paremmin, kuin merisää kanavat tai hirveä perseen keinutus musa! Parasta tietysti on, kuin salilla on se ADHD , joka vaihtele kanavaa koko ajan! Siksi onkin omat musat mukana aina salilla ja usein seuraavat bändit kuuntelussa :
Pantera, Tool, Faith No More, Tomahawk, Foo Fighters, Queen Of The Stone Age, Danko Jones, Biffy Clyro ..

Sarjatauoille psyykkausten taustalle Two Steps From Hell ja siitä vaihto jonkin sortin hevitykitykseen kuten Machine Head, Pantera, Megadeth, Iron Maiden...

Five Finger Dead Punch, Asking Alexandria, Trivium ja kumppanit alkaa olemaan aika kuunneltua tavaraa jo. Pientä vaihtelua olisin etsimässä ja ylläoleva kipale kolahti aika mukavasti ainakin itsellä. Ei kenelläkään olisi heittää jotain samantyylistä? Arvostaisin. Hyvä treenihän lähtee siitä, että korvissa soi kovat piisit!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Osaako joku suositella vahvaäänisiä naislaulajia? Tykkään esim. Wihtin Temptation, Amaranthe, Evanecence, Lacuna Coil, eli tuon tyylistä haen. Oon todella huono itse löytämään vastaavanlaisia..

Varmaan ollu ketjussa pariinkin kertaan mutta erittäin kovaa settiä.

Vakio valinta kun vedetään maximit liikkeessä kun liikkeessä :rock:

Itse en ole koskaan treenannut napit korvilla, mutta voisi kyllä kokeilla. Salilla soi pääasiassa Radio Rock, joten sopivan stydiä kamaa omaan makuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mavea semi isoilla romuilla, hitaasti ja hartaasti mehustellen niin pitkää sarjaa ku irtoaa ja tämä soi napeissa :D

[video=youtube_share;68VnqJNPWEA]http://youtu.be/68VnqJNPWEA[/video]

Tää kuulokkeista, ennen kyykkyä, niin tekee mieli pahoinpidellä se tanko ja polttaa koko kaupunki:

Ikivanha ja sensuelli trance toimi loistavana vastapainona koville mavesarjoille. Suosittelen joskus kokeilemaan vaihteluna raskaammalle musiikille, mulla ainaki toimi loistavasti! :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom