Treenimusaa!!

Mietin tässä sellaista että minkälaista musiikkia porukka tykkää kuunnella treenin aikana. Olen lueskellut että useimmat tykkää kuunnella raskasta metallia jotta saa pidettyä adrenaliinit korkealla, mutta onko ketään joka tykkää kuunnella esim. jazzia tai bluesia reenatessa? Mulla se vaihtelee reenin mukaan. Jos haetaan maksimipainoja ni raskasta musaa, pitkäjänteistä reeniä varten rentoa musaa (eagle-eye cherry/crashtest dummies). Sit tietysti aina tulee kuunneltua Stanea (www.mikseri.net/stane), joka toimii kumpaakin tarkoitukseen.. No mutta mielipiteitä kehiin!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rankkaa metallia tai synkkää räpätystä. Riippuu hieman siitä, kuka salilla on jo sillä ekalla on valta musan suhteen. Harvoin kuitenkaan radio on auki.

Meidän salilla soi vain ja ainoastaan suomihumppa. Olen oppinut tekemään sarjoja tehokkaasti suomihumpan tahtiin.

joskus kyl vien salille mukanani jonkun kannettavan mp3-soittimen...

Tästäkin on liian monta topiccia tehty jo.

Btw. Mozart-Carmina Burana vois olla ainoo biisi metallin ohella mitä vois kuunnella reenates :rock:

Kai se metallin puolelle menisi jos sen saisi itse päättää, kun tuolla meiän salilla soi sitä perusradiokamaa:( ylex tai nova varmaan..

tommih sanoi:
Tästäkin on liian monta topiccia tehty jo.

Btw. Mozart-Carmina Burana vois olla ainoo biisi metallin ohella mitä vois kuunnella reenates :rock:

Carl Orff, Carmina Burana on vähän liian jämäkkää osastoa ollakseen Mozartia.

Diablo

Stratovarius, Nightwish ja Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus :rock:

Rap/Hip hop eli samaa musaa kuin ronnie colemankin kuuntelee. :rock:

Monesti kunnon rokkiakin on kiva kuunnella, ei mitään suomirokkia tai heviä.

Harmi vaan että noita rappibiisejä ei soi melkein koskaan vaan joku radio city pauhaa.
Pitää ensi kerralla ottaa oma cd mukaan. :evil:

Nyt tässä kesällä on kyllä pistäny vituttaa ku kirjaimellisesti joka kerta on salin radiosta soinu se uusin "kesähitti" dragons da din tei, what ever. Ja salilla soi tottakai NRJ.

Toi Vintiöiden - mitään en oo ottanu. Se sopii jotenkin niin hyvin salille. Joo no metallia on tullu kuunneltua. Turmion kätilöt - verta ja lihaa on kans aika tykki :rock:

tommih sanoi:
Joo, samalla kokoelmalevyllä onkin sitten Slayerin "Miljoona Ruusua" ja Gregoriaanimunkkien "In Da Club."

Lord_Ebbos sanoi:
Jos haetaan maksimipainoja ni raskasta musaa, pitkäjänteistä reeniä varten rentoa musaa (eagle-eye cherry/crashtest dummies).

Näin minullakin, adrenaliini ja raivoaminen vain kuluttaa, joten harvemmin mitään raskasta kuuntelen. Eikä niitä maksimipainojakaan mielestäni kannata agren voimalla hakea, ainakaan kovin usein. Rauta nousee, kun keskittyy ja nostaa. Pink Floyd, Eagles, Santana.. sillä linjalla yleensä, hyvää keskittymismusaa. Ne treenit on sitten erikseen, kun kuunnellaan Metallicaa ja huudetaan tangolle HUORA! HUORA!! HUORAAAAAHH!!!11

lasikuitujeesus sanoi:
Antti Tuisku. Tai ehkä sittenkin raskas metalli.
Toi ensimmäinen antais ainakin kunnon agret. :evil:

Bodomia, Northeria, Kalmahia, Eternal Tears Of Sorrowia, W.A.S.P:ia, Mötley Crüeta, Scorpionsia, Turmion Kätilöitä, jne... JauJau!!!

Eli tommosta rankempaa

Just poltin salille muutaman levyn. Kotiteollisuutta, In Flamesia, Children of Bodomia, Metallicaa, Sentencediä jne. (oli muuten Pakkiksen vinkkien perusteella valikoituja, heh). Jotain raskasta, niin rautakin nousee. Paras puoli tuossa koulun salissa onkin se, että saa itse olla DJ:nä :D Niin joo, ja Prodigykin on ihan hyvää treenimusana.

Suositut

Back
Ylös Bottom