Minkä mukaan määräytyy Massakauden peruskuntokauden ja voimakausien pituudet? Muuttuuko ruokavalio siinä erityisesti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enempi ei todellakaan ole aina parempi. 1-jakoisella ei missään nimessä kannata noin montaa kertaa viikossa treenata, useampijakoisella ohjelmalla treenatessa keho kyllä saattaa ehtiä palautua. Lihaskipu ei kerro yhtään mitään palautumisesta.Jotkut sanovat että 3 kertaa viikossa lihaskuntoa/bodausta riittää mutta minusta ei oikein tunnu siltä.. niin voinko treenata vaikka 6 kertaa viikossa, koska aina treenin jälkeen seuraavana päivänä mikään paikka ei ole minulla kipeä ja olen treenannut aina kovaa että hiki tulee pintaan ja saavutanko näin parempia tuloksia jos treenaan useamman kertaa viikossa vai saavutanko samat tulokset 3 x viikossa menetelmällä?
Jotkut sanovat että 3 kertaa viikossa lihaskuntoa/bodausta riittää mutta minusta ei oikein tunnu siltä.. niin voinko treenata vaikka 6 kertaa viikossa, koska aina treenin jälkeen seuraavana päivänä mikään paikka ei ole minulla kipeä ja olen treenannut aina kovaa että hiki tulee pintaan ja saavutanko näin parempia tuloksia jos treenaan useamman kertaa viikossa vai saavutanko samat tulokset 3 x viikossa menetelmällä?