Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kertokaa tyhymälle, mitä väliä treenikengillä on salilla, kun en tajua. Mulla on tasapohjaiset (suht taipumaton pohja) Niket. Jalkateräongelmia ei ole tullut, joten kai ajavat asiansa.
Minä taas ennemmin ostaisin kyykkyyn korokkeelliset kyykkäyskengät niin ei tarttis laudanpätkiä viritellä kantapään alle. En voi kuvitellakaan paljain jaloin kyykkäämistä :wtf:
Onhan se kauheaa katsottavaa, kun joku kyykkää esim. 200kg crocsit jalassa. Samoin monilla on kyykyssä ja mavessa lenkkarit ja jalat heiluvat pehmusteiden päällä epäilyttävän näköisesti. Henkilökohtaisesti en näe myöskään mitään syytä pidentää maven nostomatkaa seisomalla itse epätasaisilla korokkeilla (lenkkareilla), jotka työntävät minua etukenoon.
Pikemminkin kysyisin niinpäin, että mitä varten tarvitsemme/ pidämme kenkiä salilla - tai muuallakaan? Ajatuksia herättävä kirjoitus biomekaniikan tutkijalta: http://wikiliikkuja.com/2011/11/07/jalat-rakastavat-pienta-pieksemista/