Treenikamu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja verboten
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon tullut siihen tulokseen, että jos kaverin kanssa treenaa, kaverin täytyy olla sua kovempi. Älä koskaan treenaa tytön kanssa, menee energiat ihan muuhun. Mielestäni treeni menee parhaiten perille, kun et huomaa salilla muita vertauskuvallisesti, vaan focus pysyy aina työstettävässä liikkeessä. Treenipäiväkirja on mun paras kaveri, tulee aina katottua, mitä oli viimeksi painoa ja näin tulee ainakin mulla laitettua aina rautaa lisää. En sitten tiedä muilla, mulla ainakin äkkiä unohtuu edellisen treenin painot jos välissä vielä vaihtuu sarjat ja liikkeet, tai ainakin käy niin, että ekat sarjat menee sitten kokeiluun. Itselläni suurin ero on se, että on saanut progressiota sillä tavalla, ettei ne sarjat enää aina menekkään läpi, vaan tulee tarpeeksi laitettua rautaa, näin tulee kehitystä parhaiten. Tyttökavereita saa sen jälkeen taas pikkasen paremmin :pano:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Riippuu paljon treenityylistä tartteeko sitä kaveria vai ei. Mun mielestä treenikaveri, joka on omalla tasolla tai hieman vahvempi on kyllä aika lyömätön. Sitten vielä, jos osaa olla jauhamatta liikaa bullshittiä, kaikki toimii hyvin. Ei onnistu pakkotoistot, pudotukset, negatiiviset tai välttämättä kunnon rest-pausetkaan, jos ei ole ketään siinä mukana. Sitten taas jos treenailee perus 3 x 8-10 ja vimpassa sarjassakin 1-2 toistoa varastoon, niin pystyy hyvin itekki vetelemään.

Toisaalta, jos sali on sellanen sopivan pieni, kuten itellä, ja siellä on hyvä ryhmähenki, voi pyytää näitä tuttuja varmistamaan ja ei tartte olla just ketään spesifiä kaveria. Aina kun menee salille niin siellä luultavasti joku suhteellisen tuttu on rautaa rankaisemassa.

Zone-sarja -42%
Treenikamussakin on hyvät ja huonot puolensa, mutta nyt kun olen ilman kaveria joutunut reenailemaan reilun viikon verran niin kyllä kimppareenit ovat itselle ainakin enemmän se juttu. Totta kai tiukimmissa sarjoissa voi salilta pyytää lähes aina jotain tuttua varmistamaan, mutta kyllä se kovan reenin vetämistä helpottaa huomattavasti kun vedetään kaverin kanssa vuoron perään ja varmistaja on aina tarvittaessa saatavilla. Motivoi jo valmiiksi reenaamaan lähdettäessä kun mukana on kaveri joka tietää myös koko ajan mihin ollaan menossa ja avustaa aina tarpeen tullen. Toisaalta välillä tulee ehkä yksin vedettyä tempollisesti tiukempia reenejä, supersarjoja sun muuta kun on helpompi pujotella laitteesta toiseen ja tehdä välissä jos reenaa yksin.

Mun mielestä pystyn paremmin keskittymään itse treeniin kun ei ole kaveria messissä. Monesti sarjojen väliset tauotkin meinaa venyä turhan paskan jauhamisen takia.

mulla ainaki on semmone salikaveri joka pitää huolen että tehään semmosilla tauoilla ku on suunniteltu eikä rueta löysäilee. keretään jauhamaan paskaa salin jälkeenki sitte... muutenkin tuntuu kurinalaisemmalta treenit kun on kaveri messis. eikä siinä mitään ku on mukavaa ja tulosta tulee.

Itse tykkään enemmän reenata kaverin kanssa mm. seuraavista syistä:

1. Laiskanakin päivänä hyvä treenikaveri pakottaa salille ja kannustaa siellä antamaan parhaansa.
2. Kaveri pystyy spottaamaan ja auttamaan pakkotoistoissa, pudotussarjoissa yms.
3. Kaveri pystyy varmistamaan mahdollisissa uusissa liikkeissä oikeat liikeradat. Miksei tietysti tutuissakin liikkeissä.
4. Jos ei vedä minkään orjallisen ohjelman mukaan, saa enemmän vaihtelua ohjelmaansa, kun tekee välillä kaverin valitsemia liikkeitä, joita ei välttämättä tulisi yksin tehtyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom