Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:1. rinta, hauis
2. jalat
3. olkapäät, ojentat
4. selkä
Tolleen oon ite tykännyt tehdä, mutta ihan hyvä on tuo sinunkin. Mulla vaan ei olkapäiden reenaaminen toimi rinnan jälkeen, mutta jos sinulla toimii niin runttaa menemään vaan. :thumbs:
Powerhousu sanoi:Sulla on ekana päivänä selkä ja tokana päivänä hauis. Montako päivää näiden treenien välillä on? Hauis on äkkiä selkätreenin jäljiltä kipeänä, eikä sitä voi silloin kunnolla treenata.
training_day sanoi:Siinä on vähintään yksi päivä ilman saliharjoittelua. (Tosin saattaa olla muuta urheilua ohjelmassa)
hernekeppi sanoi:Hyvä, että on välipäivä, niin onnistuu sitten hauiksen treenaus varmasti paremmin.En usko, että on mitään haittaa hauikselle, vaikka urheilet siinä välipäivänä.Pitäähän sitä urheillakkin, että pysyy aerobinen kunnossa, hyvällä kunnollahan jaksaa vaan vääntää tehokkaammin salilla, eikä oo niin löysä olo.
training_day sanoi:Siinä on vähintään yksi päivä ilman saliharjoittelua. (Tosin saattaa olla muuta urheilua ohjelmassa)
Timba79 sanoi:Mulla oli pitkään näin ja mitään haittaa en huomannut hauistreeniin, perättäiset päivät on kuitenkin jo aika paljon pahempi juttu.
training_day sanoi:Aivan, tuo selkä - "käsipäivä" väli onkin ainoa jossa AINA pidän vähintään päivän tauon punttitreenistä, juuri siksi, että itselläkin tuppaa selkäpäivänä hauikset väsymään sen verran, että ei pysty heti seuraavana päivänä kunnollista käsitreeniä tekemään.
Timba79 sanoi:Joo itelläkin ne väsyi, mutta en mä niitä kipeeksi selkätreenissä koskaan saanut. Jos hauikset kovasti kipeytyy selkätreenissä, herää kysymys, että onko tekniikka ihan kohillaan vai meneekö turhaan käsille se selän treenaaminen.