Treenifiilis kohoamaan!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvä asenne, hevimusa, treenikaveri ja myös se, että gymillä on muitaki ihmisiä. Ihan yksin jos joutuu treenailee, se on hiukan tylsää.
Sama. Yksin en saa mitään irti. Varsinkin aerobisissa lajeissa kuten nyrkkeilyssä yksin säkin mätkiminen ei nappaa yhtään. Porukassa ei kehtaa luovuttaa vaikka miten puuskuttaa.

En treenaa kun ei ole fiilistä, treenaan kun fiilis tulee. Tässä auttaa kun ei omaa mitään kiveen hakattua treenikiertoa tai ohjelmaa.

Itellä on se ongelma, että aina ei jaksa treenaa niin pitkään kuin parhaimmillaan on pystynyt, tulee vaan sellanen olo, että nyt ei rauta nouse, vituttaa saatanasti, hyytyy välillä pahasti vapaaottelutreeneissäkin. Sen takia toivottavasti saan paljon apua tästä keskustelusta, tulee todellakin tarpeeseen.
Ihan ensimmäiseksi pitää tarkastaa treenin määrä suhteessa palautumiseen mukaan lukien muun elämän tuottama stressi. Varmistaa että varmasti nukkuu tarpeeksi ja saa ruuasta tarpeeksi energiaa.

Kuppi kahvia, sit kun sinne salille asti selviää, niin jotain rytinää soimaan ja kyllä siinä sit syttyy lämmittelysarjoissa, tai viimeistään ekassa työsarjassa, vaikka olis kuinka tahmeaa aluksi ja lopputreeni menee samalla vauhdilla

Ihan ensimmäiseksi pitää tarkastaa treenin määrä suhteessa palautumiseen mukaan lukien muun elämän tuottama stressi. Varmistaa että varmasti nukkuu tarpeeksi ja saa ruuasta tarpeeksi energiaa.
Mikä ruoka on energiaa tuovinta ? Ite oon välillä ennen treeniä syönyt hedelmiä ja huomannut sen toimivan hyvin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä nostatus musiikki treenin aikana toimii hyvin. Naiset salilla saa haluamaan parempiin tuloksiin.
Verticsl on oikeessa ,mutta miekalla on toinenkin terä ,et voipi mennä liika yrittämiseksi,ego nosteluksi,tai niinku mulla et ei byygee pakosti keskittyy varsinkin jos ja kun kyseessä maxeffort päivä..mut ihan jeba jos vaan fiilistelemässä tai vastaavaa,SIIS NAISET!!

Reenaa ku petoeläin pireissä mutta järkevästi vähän niinku mä teen työni. nopeesti ja hyvin samalla poiketen sanonnasta että nopeesti ei tuu hyvää. vähä niinku repatori sanoi tossa ylempänä mut mä kiteytin sen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom