Treeniapua nuorelle

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen täyttänyt juuri 14v ja alan käymään salilla olen n. 52kg ja 170cm ja ei ole yhtään lihasta penkistä nousee 25-30kg ja mahassa on vähän löysää silti vaikka painan näin vähän joten millasta treeniä suosittelisitte jos haluaisin voimaa ja vähän massaa (päästä "siimoista" eroon) ja haluan pysyä kuitenkin timmissä kunnossa että en aio vetää mitään sikabulkkia syön n. 2000kcal päivässä ja saan proteiineja ehkä juuri 1x painoni verran tuntuu aika mahdottomalta alkaa syömään jotain 3000kcal ja 2-3x paino protskuu päivässä joten mikään SS tuskin sopii minulle kun pysyn - kaloreilla koska urheilen myös jonkun verran salilla aattelin käydä 3-4 krt viikossa aina aamuisin ja alotan varmaan potkunyrkkeilyn/nyrkkeilyn joten lähinnä paras kunto mikä sopii sen lajin harrastajalle tai sinne päin niin miten pitäs syyä ja treenata? voisin ehä pyrkiä johku 2500kcal ja kuluttaisin jtn 1800 ja saada jostai jauhoist protskut mut en haluis yhtää läskiä vaan pysynä timminä ja vatsalihakset on aika hyvät verratuna muihin lihaksiin mut niitäkää ei näy ku vähän sitä ylimäärästä. eli kanttiiko vetää jotain about 500 + kcal joku vaik 4kk sit diettaa rasvat pois vai vetää jotenkin suunnille saman verran safkaa ku kuluttaaa ja monet kaverini syö ihan päin helvettiä 2-3 ateriaa päiväs jotai roiskeläppiä ja silti about 1500-2000kcal ja käy salilla 3krt viikos on siel 2 tuntia ja tekee vaa suunnillee kaikkea ja niil tulee aineki jonku verra tulosta mutta joo olen kiitollinen jos jaksatte lukea ja vastata tähän vähän sekalaista tekstiä

Olen täyttänyt juuri 14v ja alan käymään salilla olen n. 52kg ja 170cm ja ei ole yhtään lihasta penkistä nousee 25-30kg ja mahassa on vähän löysää silti vaikka painan näin vähän joten millasta treeniä suosittelisitte jos haluaisin voimaa ja vähän massaa (päästä "siimoista" eroon) ja haluan pysyä kuitenkin timmissä kunnossa että en aio vetää mitään sikabulkkia syön n. 2000kcal päivässä ja saan proteiineja ehkä juuri 1x painoni verran tuntuu aika mahdottomalta alkaa syömään jotain 3000kcal ja 2-3x paino protskuu päivässä joten mikään SS tuskin sopii minulle kun pysyn - kaloreilla koska urheilen myös jonkun verran salilla aattelin käydä 3-4 krt viikossa aina aamuisin ja alotan varmaan potkunyrkkeilyn/nyrkkeilyn joten lähinnä paras kunto mikä sopii sen lajin harrastajalle tai sinne päin niin miten pitäs syyä ja treenata?
Onneksi olkoon. Pisin lause mitä olen ikinä nähnyt. Ihan totta, tuota on todella vaikea lukea, saati sitten saada siitä mitään selvää.

Luin puoleenväliin ja suurin virhe löyty jo. Sun täytyy oikeesti syödä, että kasvat! Rupee vaan syömään ni, et joudu oppimaan sitä vaikeimman kautta.

Vinkkinä vielä, että välimerkit tekis viestistä helpommin luettavia. Oli muuten aikas pitkä virke..

Syömättä ei kasva...piste! Syö! ja treenaa kovaa, niin ei tule sitä läskiä vaan ne kalorit kertyy lihaksiin. Oot melko pahasti alipainoinen.

SS5x5 AND GOMAD WITH MADCOWS

ei mut oikeasti mun mielesta arskan kultanen kutonen on kivempi ohjelma.. 5x5 tuo hyvin voimaa ja tulee sita lihastakin , kultanen kutonen on vaan vahan monipuolisempi , kun sita muokkaa vahan.

SS5x5 AND GOMAD WITH MADCOWS

ei mut oikeasti mun mielesta arskan kultanen kutonen on kivempi ohjelma.. 5x5 tuo hyvin voimaa ja tulee sita lihastakin , kultanen kutonen on vaan vahan monipuolisempi , kun sita muokkaa vahan.

Ei sitä kuusikkoa tartte minun mielestä ainakaan aluksi muokata ollenkaan.

tarkoitin , että esim. joka toinen kerta kyykky ja toinen mave.
Saman voi tehdä leuanvedolle ( vaihtaa vaikka kulmasoutuun , ylätalja on varmaan liian eristävä? )
Ei se ylätalja sen enempää eristä...Yleensä aloittelijalla se ylätalja on parempi vaihtoehto leveän selkälihaksen kiusaamiseen koska voimat voi olla sen verta vähäisetä että ei pysty tekemään niitä leukoja sillä leveällä selkälihaksella, vaan lähinnä hauksilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom