Treeni tuntuu enemmän vahvemmassa kädessä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
esim kun punnerran tai muuta niin joka kerta oikea käsi menee paljon enemmän hapoille kun vasen vaikka oikiean pitäísi olla vahvempi...vai tuntuuko se vaan enemmän siinä kädessä minkä kätinen on?

Johtuisko se siitä että siinä vahvemmassa kädessä on parempi lihaksen hermotus, joten se ottaa paremmin vastaan rasitusta.

redhawk... miksi avaat aina uuden threadin joka asiallesi? voisit vaikka kysyä ''aloittlijoiden peruskysymykset tänne'' threadissa

Itelläni on sama ongelma. Tosin sillein et joka ikinen liike käy enemmän oikeaan puoleen. Olkoon jalka tai käsi tai rintalihas. Vaikka yritän tietoisesti rasittaa vasenta puolta enemmän niin silti menee oikea puoli enemmän hapoille. Onko tässäkin kysymys siitä hermotuksesta, koska tekniikan pitäisi olla ainakin OK kunnossa.

Itelläni on sama ongelma. Tosin sillein et joka ikinen liike käy enemmän oikeaan puoleen. Olkoon jalka tai käsi tai rintalihas. Vaikka yritän tietoisesti rasittaa vasenta puolta enemmän niin silti menee oikea puoli enemmän hapoille. Onko tässäkin kysymys siitä hermotuksesta, koska tekniikan pitäisi olla ainakin OK kunnossa.

Itellä ollu pitkään sama ongelma joka johtu aikalailla siitä että vasen olkapää on huonoryhtisempi ja useimmiten suoritan liikkeet vähän vinossa vaikka luulen että oon suorassa, venyttely ja tekniikkaan panostaminen on auttanu aikalailla ja tuntuu että menee liikkeetki 9milj kertaa paremmin perille, repimällä ja hosumalla ei saa aikaan ku kusipäisiä lapsia.

Jos se on siksi vahvempi koska teet sillä punnerruksissa raskaammin ja siksi se myös väsyy enemmän. Suorituksessasi siis voi hyvinkin olla ongelmaa. Eli siis työnnät enemmän oikealla kädellä jostain syystä. Ehkä paino on kallellaan enemmän oikealle.

Jos se olisi vahvempi, se ei tosiaan rasittuisi ennemmin kuin heikompi. Kumpi väsyttää itsensä nopeammin max sarjassa 100kilolla tehtävässä kyykyssä, 150kyykkääjä vai 250kyykkääjä? En ainakaan itse voi käsittää, että vahvempi käteni väsyisi ennen heikompaa...

Back
Ylös Bottom