treeni tekniikasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja reaper
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Elikkä ite oon tähän asti vetäny vähä liian kaavamaisesti ohjelman mukaa ja aiemminki pistin tänne juttua et olisiko ilman ohjelmaa treenauksessa mitään järkeä tietenkin lihasryhmät jaoteltuna järkevästi. Juttelin kaverin kanssa ja hän totesi, että kehityksen kannalta parasta olisi jaotella treeni ihan niinku normaali ohjelma ja sitten vaihdella liikkeitä esim. viikottain eli treeni olisi joka kerta erilainen? Jätkä on treenannut pitkään hyvillä tuloksilla ja treeni kavereina ollut useampiakin ammattikehonrakentajia. Oliskos tämmönen treeni tapa hyödyllinen/järkevä?

Ite teen just noin, että vaihtelen liikkeitä pikkusen melkein joka kerta. Tuo ainakin hieman mielenkiintoa treenin.

Sukulaku sanoi:
Ite teen just noin, että vaihtelen liikkeitä pikkusen melkein joka kerta. Tuo ainakin hieman mielenkiintoa treenin.
Niinhä se on. Ite kokeilin tolleen ekaa kertaa tänää ja sai kyl paremmin paikat reeniä. Vaihteletko lähinnä sarjoja ja pieniä eroja esim. kulmasoutu <--> alatalja vai ideaa tehä iha niin, että joskus etu- ja takareidet erikseen ja joskus samalla ja penkkiä vaikka välillä vinona ja hauiksille erilaisia likkeitä?

Ei kai siinä mitää kunha on tekniikat hallussa kaikkiin liikkeisiin. Ja jos ei oo mitää haittaa että tuloksia ei ihan joka kerralla pääse vertailemaa edellisiin.

Ei kai siitä mitään haittaa ole vaikka niitä vaihtelisi joka viikko. Olen itse varmaan koko sen ajan kun salilla olen käynyt niin ainakin joku liike on ollut eri kuin viimeksi. Eipähän pääse rutinoitumaan siihen tiettyyn kaavamaisuuteen. Ja kyllä se mulla on tulosta tuottanut, minä kun en tosiaan pidä siitä kaavamaisuudesta, eli tekee ja vaihtelee niitä liikkeitä millä saa parhaan tuntuman ja fiiliksen, eli jälleen kerran aika yksilöllistä että mistä pitää ja mikä itsellä toimii! :thumbs:

reaper sanoi:
Niinhä se on. Ite kokeilin tolleen ekaa kertaa tänää ja sai kyl paremmin paikat reeniä. Vaihteletko lähinnä sarjoja ja pieniä eroja esim. kulmasoutu <--> alatalja vai ideaa tehä iha niin, että joskus etu- ja takareidet erikseen ja joskus samalla ja penkkiä vaikka välillä vinona ja hauiksille erilaisia likkeitä?

Lähinnä esim. ranskalaisen tilalle kapeaa penkkiä. Joskus selälle neljää liikettä ja joskus kolmea jne. Sarjapituuksia vaihtelen välillä 6-15. En tee esim. hauista jalkapäivänä vaikka se tuntuisikin palautuneelta.

Mie teen joka toineviikko samat liikkeet. eli esimerkiks viikko.1. penkki tangolla, vinopengkki käsipainoilla. viikko.2. penkki käsipainoilla, vinopenkki tangolla ja sit taas viikko.1. Mitä mieltä porukat?????

jupeliz sanoi:
Mie teen joka toineviikko samat liikkeet. eli esimerkiks viikko.1. penkki tangolla, vinopengkki käsipainoilla. viikko.2. penkki käsipainoilla, vinopenkki tangolla ja sit taas viikko.1. Mitä mieltä porukat?????

Mä teen vähän samalla syteemillä, tosin nyt menossa 2 jakonen ja se vaihtoväli vähän useampi. Mutta joka toisessa saman lihasryhmän treenissä vaihdan vähän liikkeitä/järjestystä/toistomääriä. Päiväkirjan avulla helppo seurata kehitystä ja ei ala maistumaan puulta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom