Treeni sappileikkauksen jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mkj
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

mkj

Multa poistettiin sappirakko 3vk sitten tähystyksellä. Muut haavat ovat parantuneet hyvin mutta navan haava vielä vähän repsottaa, ei kuitenkaan enää eritä kudosnestettä niin kuin viime viikonloppuna vielä. Haavat on kyllä hieman arat edelleen. Kipua on jonkun verran mutta paikat on jo useamman viikon makaamisesta niin jumissa, että aiheuttavat kipua selästä mahan puolellekin...
Nyt mietityttää, että milloin voin alkaa treenaamaan "oikeesti"? Tiedän, että oman kunnon mukaan mutta missä vaiheessa esim. vatsoja voi alkaa tekee, ettei siitä ole mitään haittaa? Oon käyny nyt vain kävelylenkeillä, enkä niiden aikanakaan oo oikein uskaltanu vatsaa jännittää. Vasta nyt alkaa olla sellainen olo, että pystyy pidempään kävelemään ilman kipua. Mulla yleensä ollut tapana tehdä kunnon lenkkejä täysillä...

Itse aloin treenailemaan kolmisen viikkoa sappileikkauksen jälkeen, ensimmäinen viikko kevyesti ja tunnustellen, jonka jälkeen täysi tohina päälle. Mitään ihmeempiä repeämisiä tai kiinnikkeitä ei jäänyt, ainoastaan iso punainen arpi navan kohdalle. Sekään tuskin johtuu treenaamisesta, semmonen se oli alusta alkaen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom