Treeni säästöliekin jälkeen

Liittynyt
11.8.2016
Viestejä
2
Hei,

kutakuinkin vuosi sitten ajauduin liian vähän syömisen kautta säästöliekille ja sitä myötä ylikuntoon. Nyt pakkoloma on ohi, ja olisi tarkoitus aloittaa jälleen treenaaminen, mutta paljon maltillisemmin.

1. Sopiiko tuo kuuluisa Arskan G6-tyylinen ohjelma salitreenin aloitukseen? Tarkoitus ei ole hankkia hurjasti massaa, vaan kiinteytyä ja päästä eroon n. 5-10 kg rasvaa.
2. Tuleeko kiinteytyessä olla miinuskaloreilla, vai voiko tässä tilanteessa kehittyä, vaikka syökin kulutuksensa verran?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikkien näiden vuosien jälkeen mä en vieläkään tiedä että mitä h**vettiä kiinteytys tarkottaa? :D "kiinteytyä JA päästä eroon n. 5-10 kg rasvaa."?

Alkuun sä voit samanaikaisesti kasvattaa lihasta ja polttaa rasvaa +-0 kaloreilla, koska aloittelija / lihasmuisti.

Jos tässä nyt haetaan sitä mitä mä kuvittelen, eli vähemmän rasvaa ja vähän enemmän lihasta, niin aloittaisin nollakaloreilla ja seurailisin mitä tapahtuu peilissä ja vaa'assa. Ohjelmasta en sano mitään.
 
Kaikkien näiden vuosien jälkeen mä en vieläkään tiedä että mitä h**vettiä kiinteytys tarkottaa? :D "kiinteytyä JA päästä eroon n. 5-10 kg rasvaa."?

Alkuun sä voit samanaikaisesti kasvattaa lihasta ja polttaa rasvaa +-0 kaloreilla, koska aloittelija / lihasmuisti.

Jos tässä nyt haetaan sitä mitä mä kuvittelen, eli vähemmän rasvaa ja vähän enemmän lihasta, niin aloittaisin nollakaloreilla ja seurailisin mitä tapahtuu peilissä ja vaa'assa. Ohjelmasta en sano mitään.

Joo taisin muotoilla hieman hassusti tuon kysymyksen, kiitos kuitenkin vastauksesta :rolleyes:
 
Kaikkien näiden vuosien jälkeen mä en vieläkään tiedä että mitä h**vettiä kiinteytys tarkottaa? :D

Kiinteytyminen on sitä mitä teinit ja douppaajat tekee :D, tarpeeksi testoa tai tarpeeksi vähän harjoitusta niin paino nousee, mutta vyötärö kapenee :).
Oli muuten eka vuosi paras vuosi salilla...
 
Back
Ylös Bottom