Soft Liittynyt 27.10.2002 Viestejä 5 27.10.2002 #1 Kertoisiko joku mulle pyruvaateista? Onko ne lisäravinnetta vai laihdutusvalmistetta? Mitenkä niitä kannaattaa ottaa vai kannattaako? Mitä hyötyä niistä on vai onko? "Anteeks vaan tyhmyyteni"
Kertoisiko joku mulle pyruvaateista? Onko ne lisäravinnetta vai laihdutusvalmistetta? Mitenkä niitä kannaattaa ottaa vai kannattaako? Mitä hyötyä niistä on vai onko? "Anteeks vaan tyhmyyteni"
pexxi Mode Liittynyt 1.7.2002 Viestejä 4 111 27.10.2002 #2 Mun mielestä se on yksi "mullistava" lisäravinnejuttu parin vuoden takaa....tietääkseni tehoa ei ole kiistatta todistettu!
Mun mielestä se on yksi "mullistava" lisäravinnejuttu parin vuoden takaa....tietääkseni tehoa ei ole kiistatta todistettu!
harde20 Liittynyt 13.10.2002 Viestejä 1 762 Ikä 44 27.10.2002 #3 kalsiumpuryvaatti polttaa rasvaa tai niin on ainakin väitetty...perkeleen kallista tavaraa ainakin näin köyhälle osta mieluummin proteiinia
kalsiumpuryvaatti polttaa rasvaa tai niin on ainakin väitetty...perkeleen kallista tavaraa ainakin näin köyhälle osta mieluummin proteiinia