treeni neuvoja kaivataan

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eli olen 170cm pitkä 17-vuotias poika ja painan 58kg
tällä hetkellä penkki maksimi 80kg ja hauis maksimi 15-17,5 ei oo tullu testattua
tarvis tietää että kuinka paljon voisi kehittyä suunnillee 6kk:ssa jos treenaa 1-jakoisella ohjelmalla 3 kertaa viikossa kun tavoite olisi puolen vuoden päästä nostaa 95 penkistä onko mahdollista kun olen kuitenkin pienikokoinen. treeni on sellaista nostellaan mikä tuntuu hyvältä eli ei ole ohjelmaa ja en käytä lisä ravinteita. mikä voisi auttaa kehittymiseen.

Säännöllisempi treeni (suunniteltu progressio), tasapuolisesti valitut liikkeet ja runsas syöminen, eiköhän onnistu.

Syö paljon ja oikein. Tee liikkeet oikein.

Nappaa joku hyvä treeniohjelma ja noudata sitä. Puolessa vuodessa penkkiygöseen 15kg lisää mahdollinen, riippuen kuitenkin kauan olet treenannut ja paljon sitä penkkiä hinkannut.

Itellä 6kk 50kg -> 100kg penkissä.

Kyllä mä kans uskon että onnistuu. Massaa kertyy, syöt vaan kunnolla ja muista treenata kovasti! Jos treenaat yksijakoisella 3 kertaa viikossa, voisit myös kokeilla tuota arnoldin golden six tyyppistä ohjelmaa, tai jotain siitä vähän muokattua.
Kyllä se 100kg siltä varmasti nousee :) tsemppiä!

Tai sitten jos se penkki on tärkeä niin voisit katsoa jonkin voimaohjelman alkuun itsellesi(jonkin suht yksinkertaisen) ja tehdä 2-3x viikossa penkkiä ja sen tuki/apulihaksia(selkä, olkapäät, ojentajat, rinta). Ja tehdä jalat jollain kätevällä ja nopealla ohjelmalla kuten mähösen jalkatreenillä josta oli thread joskus tms. Pitää hormoonit korkealla ja kehityksen tasapainoisena.

Kiinnostaa ihan, veditkö jotain perus 3x10 vai millasta?tuliko massaa myös paljon? Aika hyvin toi.

En noudattanut mitään tiettyä, tein vaan penkkiä ja samalla kehittyi kokoajan. Välillä tuli jaksoja kun ei noussut mutta siitä kun pääsin yli niin rupes taas nousemaan (60kg eka stoppi, sitten 80kg).

Vedin yleensä: (kun nousi 100kg x1)
15x20kg
10x40kg
10x60kg
8x70kg
3x5x80kg

ja loppuun pumppia 60kg:lla.

Massaa tuli, mutta enemmän rasvana johtuen paskasta syömisestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom