Treeni myöhään illalla + syöminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dorada
  • Aloitettu Aloitettu
Ongelma on, että mitä ruokaa syödä treenin jälkeen, jos vaikka oon kotona klo 10 ja nukkumaan meen klo 12?

Palkkarin vedän tietty heti pukkarissa, monet sanoo että hiilaria treenin jälkeisellä aterialla, mutta kuitenkin rasvaa illalla. Toisaalta hiilaria ja rasvaa ei saisi paljon syödä samalla aterialla. Syönkö iltapalan tällöin hiilari- vai rasvapainotteisesti? Syönkö ison vai pienen iltapalan? Eroaako tässä tilanteessa onko bulkilla vai dietillä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ongelma on, että mitä ruokaa syödä treenin jälkeen, jos vaikka oon kotona klo 10 ja nukkumaan meen klo 12?

Palkkarin vedän tietty heti pukkarissa, monet sanoo että hiilaria treenin jälkeisellä aterialla, mutta kuitenkin rasvaa illalla. Toisaalta hiilaria ja rasvaa ei saisi paljon syödä samalla aterialla. Syönkö iltapalan tällöin hiilari- vai rasvapainotteisesti? Syönkö ison vai pienen iltapalan? Eroaako tässä tilanteessa onko bulkilla vai dietillä?

Itte vedän jonkun sopivan pirtelön, jos ja kun treenit menee välillä myöhäseks. Superateriat saattaa joskus valvottaa, joten ne vedetään sitten pe tai la tarvittaessa.

Mulla menee palkkari 21.00 maissa ja sitten kymmenen jälkeen ennen nukumaanmenoa 500g rahkaa ja mehukeittoa + rypsiöljyt.

Kyllä ite jätän vähän hiilareita pois illalla jos ruokailu menee myöhään . Esim eilen sain syötyä kiireiden takia treenin jälkeisen ruoan vasta klo 21.30 vaikka treeni loppu 18.30. Leivän tilalle maitoa jos ruokailu venyy :)

Ite syön normi iltapalan ennen kahdeksaa illalla, ei mitään mahdottoman isoa. Sitten ysiltä treenit ja niiden jälkeen palkkarit. Sitten yhdeltätoista ennen nukkumaan menoa kun kuitenkin hieman hiukoo proteiini pirtelö terästettynä parilla raakalla kananmunalla ja jos oikein on nälkä niin leipä lisukkeineen pirtelön kanssa. Dietillä sitten molemmista iltapaloista hiilarit pois.

Syön aivan normaalisti, vaikka treenit menisi myöhempään.

Haha tuli noista tositreenaajista mieleen...

Mullapas oli ensimmäisenä treenivuonna pahimmassa punttikiimassa usein herätyskello_herättämässä_3_yöllä, jolloin kävin vetäsemässä purkin ehrmannia ja sitten takaisin nukkumaan

Pysyi roteiinisynteesit sun muut päällä koko yön :D

Haha tuli noista tositreenaajista mieleen...

Mullapas oli ensimmäisenä treenivuonna pahimmassa punttikiimassa usein herätyskello_herättämässä_3_yöllä, jolloin kävin vetäsemässä purkin ehrmannia ja sitten takaisin nukkumaan

Pysyi roteiinisynteesit sun muut päällä koko yön :D
Minkä takia oot luopunut tästä :D

Ei tätä enää viitti sentään noin tosissaan ottaa, ja varmaan se on parempikin nukkua vaan ne yöt :D

Mulla oli tuolloin sellainen 6kk vaihe kun olin lomautettuna duunista, eikä oikeastaan ollut muuta mihin keskittyä kuin bodaus niin tuli sitten hifisteltyä oikein kunnolla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom