Treeni, kesäduuni ja työmatkat synkkaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amn-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Jees, ensimmäinen postaus lähtee....

Eli punttisalilla olen jonkin verran käynyt tähän asti mutta aika ison osan olen treenaillut himassa. Kesälomalla olis kuitenkin tarkoitus aloittaa käymään salilla säännöllisesti ja ottaa joku treeniohjelma mukaan.
Seuraavat asiat askarruttaa:

Työmatka menisi suurimmaksi osaksi fillarilla, matka olisi noin 15km yhteen suuntaan joka arkipäivä. Salilla sitten voisi käydä vaikkapa maanantai, keskiviikko ja perjantai. Millaisella ohjelmalla (monijakoinen?) kannattaisi lähteä liikkeelle?
Jalkatreeni kanssa mietityttää, millälailla kannattaisi tuon pyöräilyn kanssa harjoitella?

Syömiset olisi ainakin riittävän proteiinitarpeen saannin kannalta hallussa, kuitenkin olisi mukava saada vinkkejä hyvistä ruuista mitä voisi ottaa mukaan duunipaikalle ja mahdollisesti lämmittää mikrossa. Entäs sitten aamianen ennen työmatkaa, vai olisiko järkevämpi syödä sitten vasta työpaikalla? Entäs palautusjuomat, tietenkin treenin jälkeen, vaan entäs muulloin?

Niin juu, ja 16v täyttelen tässä loman alkaessa.

Kiitoksia jos jaksatte vastailla

Melkein tässä tapauksessa suosittelisin kolmijakoista ja jos mahdollista, niin ajoita se jalkatreeni loppuviikkoon. Perjantai tai lauantai voisi olla hyvä, jääpä sitten vähän aikaa palautumiseen ennen alkuviikon pyöräilyitä. Tosta edellä olevasta linkistä saat esim. tuon mun väsäämään kolmijakoisen. Muut treenit teet sitten esim. ma ja ke tai ti ja to, riippuen laitatko pe vai la tuon jalkatreenin.

Ja syöminen on sitten erittäin tärkeässä asemassa, kulutusta tulee noista pyöräilyistä jo reilusti. Eli aamupalalle tavaraa reilusti ja kunnon välipalat duuniin mukaan. Ilman reilua safkanmäärää tulee varmasti ongelmia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom