Toistoalueet in my a**. Jotta ihminen kehittyy, sen on rikottava rajoja. Noi on pelkkiä ihmisten keksimiä juttuja noi jutut toistoväleistä 3-6, 8-10, 10-12 jne. Se mikä toimii jollain, ei toimi välttämättä toisella ollenkaan. Ja hiovat liikkeet käsittää mulla kaikki ne härvelit, joissa ei käytetä vapaita painoja. Mä veinaan perustan treenaamiseen hyvin pitkälle vapaille painoille, koska ainakin mun kohdalla ne toimii paremmin, kun haetaan sitä todellista lihaskasvua. Tuo termini "hiovat liikkeet" viittaa siis erinäköisiin taljaliikkeisiin, joita tulee dieetillä tehtyä enemmän. Ja jotta se nyt tulisi selväksi, niin en dieettaa kisoihin, vaan lähinnä siis syön tarkasti noin puolet vuodesta ja toisen puolen sitten tankkaan vapaammin.
Ja hauiskäännöstä sen verran, että se oli ehkä ontuva vertaus, mutta vahvoilla ranteilla hauiksen osallistuminen on vähäisempää liikkeen ensimmäisellä puolikkaalla - lopussa on päivänselvää, että hauis työskentelee täydellä teholla no matter what. Enkä ottanut esimerkkiä omasta elämästäni, ei mulla niin vahvat ranteet ole, mutta joillain pro-tason kavereilla kyllä.