Treeni aamulla ja viinaa illalla? onko treenistä hyötyä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lolwtf
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
34
Kaupunki
Turku
eli onko minkäänlaista hyötyä treenata aamulla jos tietää että illalla aikoo vetää armottomat lärvit ja valvoa aamu 5 asti? hyötyykö tässätapauksessa treenistä ollenkaan??

Tuskin hyödyttää, mutta itsekin tehny joskus noin, varmaankin ajatellut "parempi sekin kun ei mitään"

Parempi on olla treenaamatta kokonaan, jos sen jälkeen aikoo tintata viinaa aamuyöhön. Siinä kun ei ole mitään järkeä, että ensin käydään salilla rikkomassa lihassolut, jonka jälkeen ylläpidetään kataboliaa 24 h.

Tästä on jauhettu aikaisemminkin. Mutta mietippä vaikka näin, jos et treenaisi muuten ollenkaan paitsi perjantaisin ennen ryyppyreissua niin olisitko sillon vahvempi kun, jos et treenaisi ollenkaan. Oikea vastus, olisit. Sulla on vielä parempi tilanne kun treenailet aamulla ja illalla rentoutusilta, tossahan kerkeis vaikka nukuakkin välissä. Ja ei sitä aina tule/tartte juoda itseään teholle. Päivän kaloritkin tulee yleensä ryypätessä täyteen !

Itse käyn aina aamusta salilla (vähintään lenkillä) jos bileiltaa tiedossa. Tulee jo paljon timmimpi mielikin koko illaksi :D

No sportimman olonhan sitä tuosta saa radalle lähteä. :) Ihan hyvä juttu siis!

Mun logiikalla pääteltynä riippuu aika paljon siitä kuinka kokenut treenaaja olet. Jos olet esim. treenannut alle vuoden niin treeni samana päivänä ennen ryyppäämistä saattaa jopa tuottaa jotain tulosta. Jos taas olet treenannut esim. kuusi vuotta ja kasvattanut 35 kiloa lihasmassaa, niin todennäköisesti treenistä ei ole hyötyä tai siitä on jopa haittaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin se vain on, että alkoholi ja treeni ei kulje käsi kädessä. Eli hyötyä siitä ei ole. Paitsi ehkä mielelle. Itse ajoitan aina alkoholin käytön eri päiville, kuin salin. Muutenkaan kunnon kämmejä harvoin nykyään enää jaksaa ottaa. Pienet siivet on kivemmat. :)

En tiedä muista, mutta itse ainaki käyn ainaki aamuisin salilla jos juon illalla. Parempi ku ei mitään. :david:

Ei ole välttämättä parempi, lihaskato voi olla suurempi rankasta treenistä johtuen.

On treenistä hyötyä sillä tavalla että lihakset on pumpissa sitten illalla :) Muista treenata vain rinta ja hauis tuona päivänä niin saa tärkemmät baari lihakset kaiken veren itseensä :D

onhan siin varmaan testotasot viel varmasti korkealla illallakin joten eihän se aina hyvästä ole. varsinkaan kovan treenin jälkeen. lihas kun kuiteskin kasvaa lepo-asennossa. siksipä tämä tärkein osa-alue eli lepo jää sen viinan läträilyn takia vähäisemmäksi. mutta mielestäni treeni kuitenkin auttaa aina ja jos siinä pitää sit 1-2 välipäivää juomisen jälkeenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom